Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sambo er på kurs med jobben i Sandvika, og jeg sitter her alene...gruer meg til å legge meg i den tomme senga..Huff. Skulle gitt mye for å ha han her nå!![X(]
skjønner deg godt, er skikkelig fælt å måtte ligge alene -bare for en natt![:(] Hvis sambo er borte så pleier jeg å ta skjorta han har hatt på seg å ha i lamme meg i senga [:D]
Meen tenk så godt det blir når han kommer hjem da [;)]
huff.....liker ikke å legge meg allene i sengen jeg heller....og min mann jobber skift og kommer hjem i natt en gang..(mellom 1 og 2 tror jeg)....legger meg ofte allene[:(]....dumme tv 2
Skal straks avgårde og finne senga vår jeg også, og der er ikke storebamsemannen min[:(]
Han kommer på torsdag, da[:D] etter 14 dager på jobb[;)] blir SÅÅÅÅ godt å få han hjem [:D][:D][:D]
Uff, skjønner deg skikkelig godt... Å legge meg er det verste jeg vet, når samboeren er borte. Er rett og slett bare trist og legge seg da, så pleier begynne og gjøre alt annet enn og legge meg. Helt til jeg blir så trøtt at jeg bare sovner.