"Ensomme"?

snuppelura13

Flørter med forumet
hei, noen av dere her som føler dere mere ensomme etter dere ble gravide? jeg har det litt på den måten men lurer kanskje på om det er noe som hører med i svangerskapet? Samme hvor mye oppmerksomhet eller klenging jeg får er det ikke nok liksom..... tenker kanskje at det er babyen som krever sitt gjennom meg....??  [8|] 

Hei og God morgen...
Jeg også føler det slik på en måte. Har begynt å lure på om det er fordi jeg vet at inni meg så bor det en liten baby, som ikke har begynt å gi lyd fra seg enda??! Hvorfor vil den ikke gi meg et lite vink på at den har det bra der inne... Merkelige tanker man kan sette i sving under en graviditet!

også føler jeg ofte at samboeren min ikke forstår helt hvordan jeg føler det! og da kan det bli litt misforståelser...

nei,ikke ensom, men innimellom kanskje litt uttafor. [:)] forrige gang var vi flere venninner som gikk samtidig,mens denne gangen går jeg "alene". så da føler jeg meg litt uttafor når de har planer eller planlegger ting jeg ikke kan være med på. men det plager meg ikke,for å være gravid er jo bare for en liten periode i livet! [:)]

jeg føler meg rett å slett ensom.
gjore det også før svangerskapet men nå er det ekstra mye.
vil ha en ved min side hver dag å dele gledene  med, bekymringene med, stresset, og ikke minst hjelpe til med dagligdagse ting som jeg sliter med å gjøre pga bekkenet.

har en sambo som jobber i nordsjøen og han har jobbet myyyyye siden januar.
i tillegg så jakter han og må på heimeværnsøvelser nå å da. så er det kursing og møter med jobb som seff også er bortenfra hjemmet.Føler nesten han bare er hjemme og skifter ut klærne i sekken og reiser igjen.....
huff føler meg så alene [:(]

Føler meg rett og slett ensom jeg oxo..[&:] Så blir en del prating i tlf for tiden ja..
Samt at jeg er blitt sykemeldt og da.. Så dagene blir extra lange enkelte ganger..
Men mye av grunnen t d var jo at vi flytta fra Trondheim, og ble gravid litt vel raskt..[8D] og at jeg ikke kjenner så mange her enda..

Back
Topp