Purpurea
Gift med forumet
er noe driiiiiiit[&o][&o][&o]
Jeg har bodd her i 6 år og har en god venn som jeg ser litt nå å da. hun har 2 små barn så hun er jo opptatt hun og, nettopp begynt og jobbe igjen.
Har noen kontakter igjennom barselgruppa vi hadde, men alle de er jo godt etablert her og har mange venner.
Jeg er så lei av å sitte her dag ut og dag inn, går på aap så jeg har ingen arbeidskollegaer heller som jeg ser på dagtid.
Den eneste jeg har og snakke med er bikkja på dagen.
Jeg er så ensom at jeg bare har lyst til å grine enkelte ganger.
Ingen som ringer meg, alltid jeg som ringer ut, ingen som tekster meg om jeg ikke tekster først.
Er faen ikke lett å få seg venner når man er 35 år
Mine venner bor i oslo og min familie bor der og ennå lenger vekk. så de går det mange mnd mellom hver gang jeg ser de.
GUD jeg savner å kunne finne på noe en dag eller to innimellom.
Sånn, nå fikk jeg lettet litt på hjertet...[:)]
Jeg har bodd her i 6 år og har en god venn som jeg ser litt nå å da. hun har 2 små barn så hun er jo opptatt hun og, nettopp begynt og jobbe igjen.
Har noen kontakter igjennom barselgruppa vi hadde, men alle de er jo godt etablert her og har mange venner.
Jeg er så lei av å sitte her dag ut og dag inn, går på aap så jeg har ingen arbeidskollegaer heller som jeg ser på dagtid.
Den eneste jeg har og snakke med er bikkja på dagen.
Jeg er så ensom at jeg bare har lyst til å grine enkelte ganger.
Ingen som ringer meg, alltid jeg som ringer ut, ingen som tekster meg om jeg ikke tekster først.
Er faen ikke lett å få seg venner når man er 35 år
Mine venner bor i oslo og min familie bor der og ennå lenger vekk. så de går det mange mnd mellom hver gang jeg ser de.
GUD jeg savner å kunne finne på noe en dag eller to innimellom.
Sånn, nå fikk jeg lettet litt på hjertet...[:)]