ensom...

litlå

Gift med forumet
gubben er bortreist i helga... så jeg hadde planen klar om at jeg og guttene skulle kose oss... men så får eldste mann det for seg at han skal bli med mormor hjem... og være der til i morgen... så nå i kvell sitter jeg her alene, og minsten sover... [&:] [:(]

Hehe, da hadde jeg bare kost meg på sofaen, og noe godis![:D]

ååå ja tycker de e deligt å bara få lite ensamtid.. min sambo jobbar som bartender så har tors-sön kväll ensam å jag tycker om de.. bar få pleia mig själv lite.. gör nått som du inte brukar.. stell neilarna eller ta ansiktsmask eller sett på en riktig tjejfilm.. tips från mig.. =)

hehe... ble litt selvpleie på badet, fjerna litt vinterpels og fiksa sommernegler.. [:D]

Stakkars..[:D] Kryp opp i sofaen m en god film eller gjør som meg å sos vekk kvelden på nett for å holde selvmedlidenheten vekke.................................. Ja jeg er også forlatt i dag...................[&o]

[:D]

ORIGINAL: litlå

hehe... ble litt selvpleie på badet, fjerna litt vinterpels og fiksa sommernegler.. [:D]

bra de. viktigt å få ta hand om sig själv lite oxå..
[;)]

Så deilig sier jeg bare! Så deilig å være helt alene! Du kan se på akkurat det du vil på TV! Spise akkurat hvor mye digg du vil! Du får brusen for deg selv! Og du kan sulle bor hvor mye tid du vil på BV og internett uten å bli forstyrret! Du slipper å engste deg for at eldstemann skal våkne.

Nyyyyyt kvelden! [:D]

Back
Topp