Ensom

Smågodt er digg

Flørter med forumet
Jeg føler meg rett å slett litt ensom.. jeg har mangen utrolig gode å lojale venner..en familie som støtter meg mer enn jeg noen gang skulle trodd, å den beste sønnen jeg noen gang kunne få..
Men alikevel er det noe som mangler.. Jeg har aldri følt meg ensom før faktisk. Men tror kansje det er tanken på å sitte alene på nyttårs aften med en julebrus i den ene hånda å litt pinnkjøtt i den andre som skremmer meg litt..
Foreldrene mine har tilbudt seg å være barnevakt for småen..men jeg føler det blir feil å gå ut å feste på en dag/kveld som skal være familie dag/kveld. Å om småen skulle våkne å bli redd pga raketter ol, vil jeg helst være der med han selv.

Hvordan blir deres nyttår...? Jeg tror nesten jeg må se Heldig grisen Babe :P

For MEG er nyttårsaften familiekveld - samme som for deg - men for de fleste unge voksne er nyttårsaften årets festkveld, tiden for store fester med venner eller på utested.
Jeg har feiret en nyttårsaften alene (med Jr.) og det var i og for seg koselig - spilte dataspill, skålte i eplecider og la meg 00.30. [:)]
Ellers har jeg feiret hjemme med mamma og pappa - en gang tok de en tur opp til naboen (jeg oppfordret dem), mens jeg koste meg med en film og holdt et øre med Jr., og så kom de hjem og feiret tolvslaget med meg. [:)]

Er det en mulighet for deg å feire hjemme med foreldrene dine? Kan bli en koselig kveld uansett hva du velger, så lenge du ikke sitter hjemme og blir "bitter". [:)]

ORIGINAL: Minerva

For MEG er nyttårsaften familiekveld - samme som for deg - men for de fleste unge voksne er nyttårsaften årets festkveld, tiden for store fester med venner eller på utested.
Jeg har feiret en nyttårsaften alene (med Jr.) og det var i og for seg koselig - spilte dataspill, skålte i eplecider og la meg 00.30. [:)]
Ellers har jeg feiret hjemme med mamma og pappa - en gang tok de en tur opp til naboen (jeg oppfordret dem), mens jeg koste meg med en film og holdt et øre med Jr., og så kom de hjem og feiret tolvslaget med meg. [:)]

Er det en mulighet for deg å feire hjemme med foreldrene dine? Kan bli en koselig kveld uansett hva du velger, så lenge du ikke sitter hjemme og blir "bitter". [:)]

Mine foreldre reiser altid bort på nyttår å feirer med venner..men jeg skal nok klare å finne på noe gøy i heimen :P Litt ps3 kansje hehe.. Det blir bare så utrolig uvant..jeg hadde lissom ikke forventa at jeg skulle sitte hjemme som 23 åring all alone me mitt barn hehe. Men jeg blir nok fort vandt til det [:D]

ORIGINAL: min lille engel

ORIGINAL: Minerva

Mine foreldre reiser altid bort på nyttår å feirer med venner..men jeg skal nok klare å finne på noe gøy i heimen :P Litt ps3 kansje hehe.. Det blir bare så utrolig uvant..jeg hadde lissom ikke forventa at jeg skulle sitte hjemme som 23 åring all alone me mitt barn hehe. Men jeg blir nok fort vandt til det [:D]

Tenkte at dersom de var villige til å sitte barnevakt for deg, kanskje de kunne "sitte barnevakt" for deg også? [;)]

Nyttårsaften er uansett oppskrytt!!!!:) bedre å være edru å kose seg enn å være drita før 12 å våkne dagen etter å ikke helt skjønne at vi er i et nytt år allerede fordi du sovna før rakketene eller måtte passe på en av de drita vennene dine:)

Kan du ikke dra til foreldrene dine å feire sammen med dem?

Nyttårsaften er også familie for meg. I år er det jeg som har Mina. Kanskje vi drar på besøk til et vennepar som har en jente på samme alder som min. Blir koselig for både voksne og barn tenker jeg[:)]

Denne jenta har altså termin 16 desember..men er hvertfall blitt mamma innen nytt år..så det blir nok alene nytt år med minien i år,men det gjør meg ikke noe i det hele tatt..nytt år er oppskrytt å har dessuten sittet alene på nytt år før pga min x var på jobb å jeg gadd ikke stresse..nytt år er som andre kvelder bortsett fra det med rakettene..glad jeg slipper i grunnen taxi mas å hvordan komme seg hjem osv..nei nytt år stresser meg absolut ikke:)

Ja, kan ikke dere alle sammen reise til disse vennene? I fjor var det bf som hadde barna, så jeg feiret med kjæresten min. Og da var vi hos hans foreldre hvor et vennepar av familien også var. Så jeg passa jo egentlig ikke inn, men var koselig for det[:)] Tror det hadde gått helt fint om du ble med dine foreldre dit, da får jo du kost deg med hele familien din. 

Nyttårsaften er bare oppskrytt![:D]
Den beste nyttårsaften jeg har hatt var da jeg feirte den i fjor (ungene var hos pappan) hos storebror og typen. Vi spiste god middag, hadde sånn ca 3 øl hver[:D] og lå i her vår del av sofaen og så på tv!![:D][:D][:D]

Og du - mine unger har sovet tvers igjennom raketter og styr, så kan jo være veldig mulig at lilleprinsen din også gjør det[:)] OG om foreldrene dine har tilbudt seg å passe han - why not? Han er jo så liten enda at han får jo ikke med seg om det er en vanlig onsdag eller nyttårsaften![;)] Ikke ha dårlig samvittighet for at du vil gjøre annet, det er lov å kose seg selvom man har barn![:)]

Jeg hadde blitt med foreldrene mine på denne turen eller latt de ta med babyen hvis det passer seg bedre.. Jeg er enig i at nyttår er en familie-venne-aften, og hvis du først har muligheten så hadde jeg gjort det. Han er jo bare 4 mnd'er å vet ikke hva nyttår er, så han bryr seg jo ikke om du er ute akkuratt denne kvelden. [:)] Første nyttåren til junior her var jeg ute, han var hos mine foreldre, han var 4 1/2 måned da, alle babyer er jo forskjellige, men han sov gjennom alle rakettene.. [:)]

Før var det fest å faen..
Men, nå skal jeg kose meg hjemme hos pappaen min med min lille. <3 Å nyte oppskytinga fra vinduet.[;)]
Aldri mer alkohol på en nyttårsaft så lenge mini er liten![:)]

Back
Topp