Ensom og hormonell..

Soulchild

Betatt av forumet
Offisielt syns-synd-på-seg-selv innlegg..

Nå er mannen gått ut på noe musikkfestival i forbindelse med jobben for å dele ut premier og sånn.. Men eg vet jo at det blir mer en sosial event, musikk og øl involvert..

Og eg har vært hjemme aleine i hele dag, det er fredag og alle i hele verden føler eg at har det gøy eller skal på fest eller lignende.
Eg orker ikke noe heller da.. Og mannen sa liksom 10 minutt før han skulle gå, "eg har jo 2 inngangspass då, hvis du vil..."

Så no tok hormonene over og eg føler at han ikke ville ha meg med, for han vet at forfengelig som eg e, trenger eg mer enn 10 minutt på å gjøre meg klar..

Alt føles SÅ teit idag.. Fredagsstemningen er hos alle.
Inkludert meg ..men kan liksom ikke gjøre så mye.. Med vondt bekken og trøtthet. Kan ikke ta en øl engang..

Herregud så synd det er i meg da..:p

Uff, jeg kjenner igjen den følelsen. Har følt på det å ville være sosial og med på ting, men bare ikke orket... Du får tenke at den sene invitasjonen var grunnet i at samboeren din vet at du er sliten og ikke det at ikke vil ha deg med!

Jada.. Eg føler meg bedre nå.. Men måtte liksom 15 liter tårer til. Herregud, er jo helt hysterisk kor mye man kan grine når man først setter i gang. Har sendt han en melding om han vil se en film med meg hvis han ikke kommer for sent hjem (hint hint) ..hehe..;-)

Ikke unormalt å føle det slik. Nå nærmer vi oss jo slutten. Av og til skulle jeg ønske at jeg kunne hatt en babyboks hvor jeg trygt kunne oppbevart baby mens jeg var bare meg i noen timer. Syns ni mnd er lenge å gå og av og til virker det som en evighet. Men snart har vi nurkene våre i fanget. Glemt vondter og ubehageligheter da er alt verdt det. og hvis det er en trøst så er vi hvertfall to gravide som ikke er sosial i kveld

Det er veldig synd, men de følelsene og hormonene som herjer med deg om dagen er helt normale. Det er ikke moro å kjenne at man mister kontroll på alt som kan virke fornuftig. Godt du skrev at du kom deg ovenpå igjen. Jeg kjenner meg godt igjen i følelsene du beskriver, og når de kommer, så er de sikkelig kjipe! håper resten av helga di er bra :)

Back
Topp