Ensom og forlatt....

TePa

Elsker forumet
Følte meg litt ensom inn på her nå og nå er mannen sine boller klar så nå blir det kveldsmat og legging av gutta så får jeg se om jeg får tid til å stikke innom senere i kveld xsmile3

Om ikke jeg kommer innpå får dere kose dere og produsere maaaange innlegg så vi får være med videre i konkurransen!

Ja, jeg håper vi får være med, men jeg synes det høres mye ut med 500 innlegg. Frykter for at vi ikke har klart det hver gang... =)
Kos deg med boller =)

Ja, vi får bare gjøre vårt beste! Jeg fikk veldig lyst på boller nå...

Nå må jeg ned i frysen og hente boller :confused: ;)

Det er ikke for sent å gjøre noe med det ;)

For min del er det det.. Jeg klarer ikke å stå lenge nok til å få bakt noe som helst lenger.. Klarer nesten ikke å vaske potet og sette den på før jeg må sette meg ned.. =)

OJ. Nå fikk jeg lyst på boller!!;) Med smør og brunost.. Mmmmm.. Og rød saft.. Spørs om jeg må få mannen til å stikke på butikken etterpå;)

OJ. Nå fikk jeg lyst på boller!!;) Med smør og brunost.. Mmmmm.. Og rød saft.. Spørs om jeg må få mannen til å stikke på butikken etterpå;)
hørtes ikke vondt ut, nei. Vi har spist lussekatter i dag, svigermor hadde prøvebakt =)

hørtes ikke vondt ut, nei. Vi har spist lussekatter i dag, svigermor hadde prøvebakt =)
Heldige du:) Jeg savner svigermor og all den gode maten hennes.. Har ikke sett henne siden starten på juli.. Hun hadde egentlig tenkt på å komme på besøk 1. desember-helga, men da er mannen bortreist, så jeg får nok ikke sett henne før uka før jul.. Men da skal jeg få molter av henne:):):)

Back
Topp