Ensom jente uten venner :(

MammaI2008

Andre møte med forumet
Hei. Jeg er en jente på snart 26 år.
Jeg kommer fra, og bor i Sarpsborg med min samboer og våre to vakre barn.
Jeg sliter med å få meg venner. pr. dags dato har jeg ingen venner. Har isolert meg mye inne, da jeg har slitt en del med angst og depresjon, men er på vei ut av det nå. Men i den siste tiden har jeg og min samboer hatt en del problemer med hverandre, og han har "flyttet ut" for en periode, da han veit ikke hva han vil lenger, for jeg syns han er for mye ute, og han syns han blir straffa med at jeg ikke har noen venner, og ikke kommer meg ut.
jeg vil så veldig gjerne få meg nye venner, men veit ikke åssen jeg skal få det til. Jeg prøver ett forsøk her, og kanskje noen andre er i min situasjon som meg. Hadde vært veldig fint hvis du bor i Sarpsborg område, og det spiller ingen rolle om du har barn eller ikke. Jeg er kanskje ikke så veldig mye her inne, men skal prøve, ellers så går det ann å bli kjent på facebook :)

 
Hei :) jeg bor i Moss :) er 25 år og har en datter på snart 3 :) vi kan jo starte med å snakkes på Facebook?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei
Kjedelig å være i en slik situasjon:(
Driver du med idrett? Det kan være veldig sosialt og en greit måte å skaffe seg venner på.
Eller hva med åpen barnehage? Finnes det der du bor?
Veldedige organisasjoner kan og være en fin måte å treffe andre på.
Ønsker deg lykke til!
 
Så trist :( Jeg har det litt på samme måten ettersom jeg føler mange av vennene mine forsvant etter at jeg ble gravid og ble mamma :( Jeg bor i Kristiansand da, men vil gjerne skrive med deg om du føler for en "skrive-venn" :)
 
Jeg bor i sarpsborg. Mange tilbud her hvor du kan bli kjent med mange. Er 3 åpen barnehager. En i sentrum,en på Skjeberg og en på hannestad. Jeg pleier å gå på den i sentrum noen ganger,mange flotte damer der som har barn på lik alder som dine.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hei. Jeg er en jente på snart 26 år.
Jeg kommer fra, og bor i Sarpsborg med min samboer og våre to vakre barn.
Jeg sliter med å få meg venner. pr. dags dato har jeg ingen venner. Har isolert meg mye inne, da jeg har slitt en del med angst og depresjon, men er på vei ut av det nå. Men i den siste tiden har jeg og min samboer hatt en del problemer med hverandre, og han har "flyttet ut" for en periode, da han veit ikke hva han vil lenger, for jeg syns han er for mye ute, og han syns han blir straffa med at jeg ikke har noen venner, og ikke kommer meg ut.
jeg vil så veldig gjerne få meg nye venner, men veit ikke åssen jeg skal få det til. Jeg prøver ett forsøk her, og kanskje noen andre er i min situasjon som meg. Hadde vært veldig fint hvis du bor i Sarpsborg område, og det spiller ingen rolle om du har barn eller ikke. Jeg er kanskje ikke så veldig mye her inne, men skal prøve, ellers så går det ann å bli kjent på facebook :)

Jeg er i fra Sarpsborg, send gjerne meg en melding? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bor desverre på andre siden av sjøen. Vil gjerne ha noen venner jeg å. Har ei men hu er så skiftene. Langsur i perioder..
 
Jeg er fra Fredrikstad og har to barn:) send meg gjerne en mel også:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg er innflytter til sarpsborg. ønsker meg venner her. ta kontakt dersom du ønsker å utvide omgangskretsen :)
 
Back
Topp