Mamma96
Jente 18
Heisann. Har aldri skrevet noe på forumer, men har vært innom og lest en del. Jeg er så fortvila og lei meg vær eneste dag. Jeg skulle så sårt hatt noen råd om hva jeg kan gjøre. Jeg føler meg så ensom og alene hele tiden. Er 18 år og gravid for første gang. Venter en liten jente i januar 2015. Har flytta til ny by rett før jeg ble gravid og har absolutt ingen venner her. Jeg kjenner ingen bortsett fra samboeren min og familien hans. Gråter vær eneste kveld, blir lei meg når han skal ut og føler liksom at livet mitt dreier seg om hans ting, hans familie og hans venner. Er det noen som vet om ett sted i Hedmark man kan bli kjent med andre gravide? Er veldig ute etter sosialt samvær. Skulle så gjerne hatt noen å snakke med, ta en kaffe, jentekvelder osv. Savner det skikkelig og har virkelig ikke lyst til å gå å grine hele tiden resten av svangerskapet. Har slitt med rus og depresjoner tidligere men er liksom ferdig med det! Og vil bare starte på nytt med nye mennesker. Men jeg aner ikke hvor jeg skal starte! Hilsen fra ei ensom gravid jente