Enslig forelder via IVF ?

P-40783803

Første møte med forumet
Hei,

Jeg er gravid via ivf med donor og selvvalgt enslig forelder. Lurer på om det er flere her som har tatt/ tar denne veien?
Jeg har base i Oslo og venter barn juli :)

Hei,

Jeg er gravid via ivf med donor og selvvalgt enslig forelder. Lurer på om det er flere her som har tatt/ tar denne veien?
Jeg har base i Oslo og venter barn juli :)
Jeg er ikke av dem, men vet vi har enslige ved ivf/donor flere steder på forumet. Selv har jeg ivf barn, men ikke enslig :)
Siden ikke alle er inne på generelt og sjekker, så kan du jo både høre i din egen termingruppe:

Og inne på assistert befruktning:

Lykke til på reisen ;)

Jeg er enslig og har ett barn med donor fra før og er gravid med nummer to, også med termin i juli! Vi holder også til i Oslo :) Jeg er ikke veldig mye på dette forumet, men vi er mange (mer enn 1000) på Facebookgruppen FEMA - Frivillig Enslige Mødre ved Assistert befruktning som også har undergrupper for prøvere, geografiske undergrupper, grupper for familier som liker å reise, de som har brukt eggdonor/dobbeltdonasjon, tvillingmødre etc.

Jeg er solomamma ved hjelp av donor, har ei jente født mars 2023 :) Har også nettopp hatt første søskenforsøk.

Back
Topp