Enormt sulten, men ingenting frister

mommy2be

Betatt av forumet
Flere som kjenner på dette. Jeg er opptil flere ganger om dagen, til og med om morgenen, helt uthulet og magen tomler som om jeg ikke har spist på fire dager. Men når det kommer til stykket, er det ingenting jeg vil ha. Ingenting smaker og det jeg trodde jeg ville ha var ikke godt alike vel. Så frustrerende! Er ikke særlig kvalm men blir litt uggen av visse matretter. Er 4+6 i dag så går i morgen inn i 6 uke og kjenner at jeg ikke gleder meg til kvalmen.

Jeg og sliter veldig med dette! Er så sykt sulten men klarer ikke spise for jeg vet at kvalmen kommer. Samboeren passer på at jeg får i meg litt hvertfall men kjenner jeg bekymrer meg hvis dette fortsetter slik :/

Jeg har det også sånn i perioder! Forrige uke var jeg så dårlig at jeg ikke var sulten engang :( Men ja, blir ulvesulten og superkresen samtidig. Utrolig frustrerende for både meg selv og de rundt. :sorry:

Kjenner meg igjen. Drikker mye, og det hjelper litt. Ellers så spiste jeg tacokjøttdeig istad og det smakte fortreffelig:p Rundtstykket til morgen vokste derimot i munnen på meg. Skal ikke være lett altså

Samme her. Heldigvis har jeg matvett nok til å spise regelmessig alikevel :p

I dag har jeg ikke vært like kvalm som før, bare uggen egentlig. Men jeg er skikkelig sulten! Hele tiden! Har spist kjempemasse til middag i forhold til hva jeg pleier, spist to kakestykker til dessert og litt sjokolade og ikke lenge etterpå var jeg skrubbsulten på nytt. Til vanlig ville jeg vært stappmett til dagen etter. Skjønner ikke hva som skjer :o :( Kan jo ikke spise døgnet rundt heller :p

Back
Topp