Enormt sjokoladesug

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Har plutselig fått så enormt sjokoladesug. Egentlig har jeg vært flink i svangerskapet, men det har kommet de siste to-tre ukene. Jeg klarer ikke stå imot! Selv om jeg er stappmett.

Begynner å lure på om kanskje det er noe næringsstoffer jeg plutselig har for lite av...

Noen andre som har det slik?

Kan signere ihvertfall.. Har ikke vert så gale siste uken, men har begynt å ta B-12 sprøyte da. Om det kan ha en sammenheng? Liksom at vi er trette og trenger energi..

Jeg spiser masse sjokolade... Trenger rask energi når jeg er svimmel pga blodtrykket. Vet ikke om det hjelper på sikt, men godt er det iallfall! ;)

Den 72% uten sukker (tror de bruker Stevia i den, ikke noe aspartam) og melk som står i allergihyllene på matbutikkene er god synes jeg! Trenger også få biter av den før jeg blir metta.
Ellers er jeg veldig svak for Premium 70%-sjokoladen. Så den hadde kommet med pekannøtter og havsalt nå, noen som har prøvd? :)
Gir meg litt bedre samvittighet å spise mørk sjokolade enn lys hvertfall!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Dronning kokesjokolade er drilig!

Med nr to stop Japp på ønskelisten- men så orket jeg ikke spise annet heller da !

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Sjokolade hele dagen :) bra det ikke er lenge igjen :p

Godt det ikke bare er meg. Favoritten her er Twix (gamle Raider). Yum! Så McDonald's har fått McFlurry med Twix, så spørs hvordan dette skal gå ;)

Leste faktisk at det kan ha noe med magnesiummangel å gjøre. Skal visstnok hjelpe å spise spinat!?! Ikke akkurat like godt som sjokolade men... ;)

Godt det ikke bare er meg. Favoritten her er Twix (gamle Raider). Yum! Så McDonald's har fått McFlurry med Twix, så spørs hvordan dette skal gå ;)

Leste faktisk at det kan ha noe med magnesiummangel å gjøre. Skal visstnok hjelpe å spise spinat!?! Ikke akkurat like godt som sjokolade men... ;)
Jeg foretrekker sjokolade forann spinat :p

Mmmmm den fra Premium med havsalt er DIGG! Men som regel går det i ren melkesjokolade uten noe ekstra i. Prøver å kun spise i helgene, men har lyst på sjokolade hele tiden!!!

I går spiste jeg bare én! (seier!!) ;)

Back
Topp