Enormt med murringer

Solstråla88

Flørter med forumet
Hei, er det noen flere her inne som merker veldig til at det skjer noe nedi der?

Jeg har så enormt med murringer at det kjennes nesten ut som om jeg føler hver mm den vokser [emoji23]
 
Så bra
Ja , kjente mye de første ukene jeg ...nå kjenner jeg litt da og da ( jeg er 10+2 )
Hvor langt er du på vei ??
 
Last edited:
Jeg kjenner ikke så mye murringer lenger jeg...[emoji848] Er 8+5.
 
hos meg murrer det endel fortsatt - er 10+4 :) Det er verst etter jeg har vært aktiv og på kvelden. Har følt ut som mensen er like rundt hjørnet hele graviditeten :P
 
Har også vært veldig plaget av murringer, men den siste uka har det avtatt litt. Kjenner det fortsatt, men føles ikke som mensen skal komme lengre. :) Er 9+0
 
Jeg er uke 7 i dag. Har hatt masse murring og smerter siden jeg fant ut at jeg var gravid. Noen ganger så ille at jeg må ta Sm.st. Var hos legen i går, han sa det var normalt for noen. Jeg er sikker på jeg kjenner hver eneste millimeter det vokser inni der! :sorry:
 
Jeg er uke 8+2 å kjenner at det konstant murrer! Hadde en veldig liten brun blødning å fikk målt HCG , som var helt fint :) legen min henviste meg også til ultralyd for at jeg skulle få se :)
 
Back
Topp