enormt luft i magen

1barnvilha2

Betatt av forumet
Jeg sliter så inn for JA med luft i magen. Jeg har så lite matlyst, og går sulten hele tiden Syns det er slitsomt. Luften sitter ofte fast og jeg må seriøst legge meg ned på baderomsgulvet og håpe på bedre tider

Noen flere ?

Jepp! Jeg er så oppblåst at jeg måtte sitte/ligge i kontorstolen på jobb i dag med buksa vid åpen på spreng [emoji28] sist svangerskap varte der ca. 2 uker

Ja! Jeg ser tidvis ut som jeg er 4-5 måneder på vei. Det er rimelig ubehagelig! Joggebukser, kjoler eller bukser med bred strikk er løsningen om dagen! Kan ikke huske at jeg var plaget med dette i det hele tatt forrige svangerskap, da hadde jeg omtrent flat mage 12 uker på vei :rolleyes:

Hehe. Oh yes. Rene gassfabrikken, spesielt på kvelden :P

Utrolig oppblåst jeg også. Ser ut som jeg er flere måneder lengre på vei

Jeg er så oppblåst at jeg blir litt stressa. Har små magesmerter og mye murringer ved siden av dette. Er det normalt? Hilsen skremt førstegangs.

Jepp! Mye luft og luftsmerter i magen. Tror jeg hadde det slik med storebror også... skikkelig slitsomt!

Oppblåst, luft og luftsmerter her også hver kveld.

Var ekstremt oppblåst med mine to første, så slitsomt og til tider smertefullt:( ikke like ille denne gangen, men kan ikke være sosial mer enn noen timer, da blir jeg oppblåst og ser ut som jeg er 5 måneder på vei:eek: samme problemet etter jobb:( hjemme er fristed, da får jeg utløp for problemene:hilarious::hilarious:

Godt å høre vi er flere! Ser ut som jeg blåser opp magen i håp om å se mer gravid ut. Haha. Slitsomt å være så oppblåst! Prøver å slippe litt lyft så ofte jeg kan slik at det ikke blur smertefullt.

Begynner å gi seg litt her nå, håper jeg [emoji23]

Back
Topp