Enorm trøtthet

Bkno2397562

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg har hørt at denne slitsomme trøttheten skulle ha blitt bedre til nå. Jeg er 17 uker på vei, og må sove hver dag etter jobb. I dag sov jeg to timer. Jeg er så trøtt at jeg får nesten ikke gjort noenting på ettermiddagene, det er så slitsomt. Andre som fremdeles er like trøtte? Har dere noen tips som kan hjelpe?

Her går det opp og ned. Sliter veldig med bekkenet, så sliter med å sove. Og jeg bare har dager jeg sover veldig dårlig. Så har jeg perioder der jeg føler jeg kan sove hele dagen :p

Jeg er 19+6 og sover 2-4 timer når jeg kommer hjem fra jobb. Spiser litt for så å legge meg for kvelden. Føler meg helt ødelagt og har ikke noe liv utenom jobb og soving:( folk sier det blir bedre i 2.trimester, så jeg håper for hver dag;)

Hos meg varierer det veldig fra dag til dag, samt hva jeg gjør den dagen.
Har funnet ut at matlyst og trøtthet henger sammen også. De dagene jeg blir dårlig av synet av mat, så er jeg også veldig sliten.

Er 17+1 og hos meg er det blitt bedre. Men forrige gang, fra 3 mnd, sov jeg fra jeg var ferdig på jobb og til jeg begynte igjen. Jobbet nattevakt da også.

Jeg er bedre, dvs jeg sovner ikke bare jeg sitter meg ned. Har fremdeles behov for en middagshvil etter jobb, men nå kan jeg gjøre noe mer enn bare jobbe og sove ;-) De dagene jeg har fri har jeg ikke behov for så mye søvn heller :-)

Kjenner meg igjen. Stup trøtt etter dager på jobb.. sovet i over en time nå.. kanskje jeg da klarer å holde meg våken til 21 i kveld.. men tviler..

Jeg er også dautrøtt

Hos meg har det blitt mye bedre. Var utrolig trøtt, sliten og svimmel lenge. Sjekket en hel masse da jeg synes det var litt mye, viste seg at jeg manglet B12, så jeg tar tilskudd av dette i tablettform hver kveld, føler meg mye bedre :-) hør med legen, å være trøtt er normalt, men skal ikke tro at alt er normalt heller ;-)

Kjenner jeg gruer meg til og begynne på jobb på mandag. Hatt ferie en mnd nå og sover fortsatt en times tid på ettermiddagen og det uten å ha gjort noe. Så tenker at jobb blir et slit

Jeg er litt bedre heldigvis, men fortsatt veldig trøtt! Hviler når jeg kan. Hadde ikke klart hverdagen om jeg måtte ha vært på jobb hver dag :)

Jeg skulle gjerne sovet hver dag,men det går ikke med en mann som jobber lange dager og ei frøken på to. Hun sover dårlig på kveldene også, så jeg er ganske tynnslitt akkurat nå. Er 50% sykemeldt, og det går vel mot 100% hvis ikke noe endrer seg. Skulle så gjerne kunne ta bedre vare på både meg selv, frøkna og lille i magen, men lite overskudd fører til lite aktivitet og ikke så sunn mat som det burde vært.

Back
Topp