Enorm apetitt

Fluffinella

Flørter med forumet
Den siste tiden har jeg hatt enorm apetitt. Men nå begynner det å bli ekstremt. Jeg syns ikke jeg gjør annet om dagen enn å spise, drikke og gå på do. Allikevel er det flere ganger om dagen der jeg kjenner at jeg har ventet for lenge med å spise. Magen er sulten selv om munnen og resten av meg er mett. Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Dette er plagsomt. Jeg driter i at jeg blir feit, men jeg har behov for å kjenne at jeg blir skikkelig mett minst en gang om dagen.

Hva spiser du da? 

Har sånne dager selv ...

Prøv å kjør på med mer proteinrik mat :)
Og masse fiber! 

Frokost: minst 6 store brødskiver med ymse pålegg, samy minst 0,5 liyer vann... Og jeg pleier sjeldent å føle meg mett av det. Så spiser jeg to-tre frukter før lunsj. Kiwi, pære, appelsin, druer, eller gullerøtter. Lunsj, tre skiver med div. Pålegg, og masse vann til. Deretter frukt, en jogurt, og noen ganger potetgull eller noe snop, før jeg spiser middag sammen med kjæresten min. Mye middag, gjerne med masse kokte grønnsaker, og mye vann til. Etter dette spiser jeg noe små-knask, salat, gullerot, frukt, eller noe, før minst to skiver til kvelds. Magen min hadde sikkert orka mer til kvelds, men munnen min er lei av å tygge...

Du er IKKE alene om dette!! ;)
Jeg har også en helt sinnsyk apetitt :P Spise, drikke og gå på do er det jeg gjør for det meste... Blir sulten veldig fort og er enormt fysen på søte ting ;P Og jeg tenker heller ikke på at jeg legger veldig på meg av dette, men heller at jeg bare MÅ ha. ;)
Nå har jeg nettopp spist et brødmåltid, men føler meg ikke mett..så det blir vel en snickers is før jeg legger meg. :)

Back
Topp