Enn skulle faen tru det var et hjerteinfarkt

Aurum

April 2013s tvillingmamma
Følelsen er vertfal ikkje langt ifrå. Manglar berre kaldsvett, kvalme og smerter som ikkje går over.

Denne bryst-svien er jo heilt jævlig!
Har tygd nokre gaviscon og håpar det kjem seg såpass eg får sove snart.

Stakar sambo lurte ei stund på om vi skulle ringe ambulanse. Gravid med brystsmerter ;) heldigvis kom det seg litt etter ei stund. No må det berre komme meg såpass at eg kan legge meg nedpå.
Er jo grusomt berre eg haller meg litt nedpå.

Faen det e hardt å vere gravid :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

huff ja.. jeg syns det er hardt med en.. kan ikke tenke meg åssen det er med to !!

Hørtes absolutt ikke noe godt ut :-(

Stakkars deg! Jeg har heldigvis sluppet ganske lett unna halsbrann (Eller heartburn som det heter så treffende på engelsk) denne gangen, men det kommer vel etterhvert det også.

Sender deg all min sympati, det kan pokker ikke være lett å være tvillinggravid!

føler med deg.... har slitt med halsbrann med første og sliter med det nå også.... har hatt to dager fri nå med tre dager med halsbrann før de to dagene, håpe det holder seg unna en stund til... er ikke noe godt, så jeg føler med deg :(

Huff da :( Høres helt forferdelig ut.. Og for mannen som står på sia og ikke vet helt hva han skal si, tenke eller gjøre heller da..
Håper du finner en løsning på dette, og FORT, så du slipper å ha de smertene for ofte :(

Vi får satse på en 10 uker til og etter det så kan de bare komme!! Huff jeg syntes synd på deg!!:(

Uff, det hørtes ikke noe godt ut asså.. Håper du fikk sove godt når du først sovnet da :)

Jeg føler med deg. Halsbrann er GRUSOMT!!!!!!! :(

Usj, stakkars deg. Sender deg en god klem og håper du blir litt bedre snart :)

Takk takk.
tenker no at det var nok min eigen feil som berre MÅTTE smake den kvitløksdressingen som svigermor hadde laga til kalkunen i går. Og eg fekk svi som berre pokker....

Fiskebollar i morgon...garantert ;)

sover med denne i handa!!:

cf52074f-a1e3-4e3f-b5a1-92064dec9294.jpg

Jeg syntes den flytende er mye bedre..altså tro meg, den er ekkel den også! Men føler at lindringen varer lengre og dessuten har jeg fått skikkelig vegring for å tygge de tablettene..klarer ikke smaken eller konsistensen når det skal svelges. Er enklere å bare ta seg en slurk;)

Jeg syntes den flytende er mye bedre..altså tro meg, den er ekkel den også! Men føler at lindringen varer lengre og dessuten har jeg fått skikkelig vegring for å tygge de tablettene..klarer ikke smaken eller konsistensen når det skal svelges. Er enklere å bare ta seg en slurk;)
Eg får sende mannen på apoteket ;)

Får håpe du blir bedre i morgen!

Jeg synes den flytende gavisconen er ekkel, men kanskje den fungerer bedre for deg.

Back
Topp