Enn dop da?

Olive76

Forumet er livet
Har du prøvd dop. Og her teller allt fra sokkerøyking til heroin...

her stemte jeg ja

Nei og har ikke tenkt å prøve heller

Nei jeg er stor motstander av dop. Har vært sammen med noen venner som brukte når vi var yngre men aldri prøvd selv. Jeg har bare blitt sint å gått. Verste jeg vet altså[&:]. Håper ungene mine også holder seg unna sånt. Selv om det er sabla lett tilgjengelig.

Neeei

Ingenting her...
Det "værste" jeg har vært borti er hjemmelaga vin for 10 år siden[:'(]

tre som har stemt ja, men bare meg som tør å si det?

Kan jeg spørre om hva og i hvilken situasjon lenemor?

jeg er en skikkelig pingle, så jeg hadde aldri våget å prøve meg på piller, sprøyter eller farlige kjemikalier - jeg har røyka hasj ved flere anledninger, første gang da jeg var 19, og da vanket jeg med en gjeng som gjorde det stadig vekk. Jeg var med noen ganger, men for det meste sto jeg over. Har prøvd det i senere tid også, senest som nesten trettiåring, men fant igrunn ut at det ikke var noe spennende mer, så det er et tilbakelagt stadie (og så det er sagt - vi snakker om at jeg har røyka kanskje ti ganger totalt, over ti år, så det er ikke noen vane jeg har hatt)

jeg har forresten prøvd noe sånne kjemisett-dop også, men ytterst ufrivillig - jeg ble nemlig utsatt for dop-i-drinken-trikset på byen (om man kan kalle det byen, det var på en skikkelig brun pub på Veitvet)

Huff skummelt med de der ufrivillige greiene!!! Skikkelig ekkelt!

Ser ikke for meg at du har vanket i en slik gjeng jeg [8D][:D]

Denne gjengen var helt ufarlig altså - det var en gjeng jeg ble kjent med da jeg flyttet til sveits. Vi traff hverandre på rockefestival, og disse var skikkelig strebere til vanlig, med heftige studier... og så slo de seg helt løs når de hadde ferie (utenom feriene så vi dem ikke - de satt hjemme og gjorde "lekser"). 

Jeg har også svart ja. Hadde en kjæreste da jeg var 20. Han røyka masse hasj så da prøvde jeg også. Prøvde også amfetamin en kveld uten den store virkning og på et rave i en skog prøvde jeg ecstacy og ble ganske euforisk og hyper. Men det var ikke noe som gjentok seg. Likte ikke at jeg ikke hadde kontroll på hvor hyper jeg var.

Det var forresten et riktig dårlig forhold. Var ganske fortvilet da kjæresten tilsynelatende synes det var mye artigere med hasj enn med meg[&:]

Hadde også en sånn tvilsom første kjærlighet når jeg var 16. Så hadde noen runder med hasjrøyking før jeg bestemte meg for at dette ikke var noe for meg , tok standpunkt den gang og aldri endret ved det.[:)]

Det er rart hvordan man ser for seg folk og så er det ikke alltid at det stemmer! Ikke det at det forandre mitt syn på dere i det hele tatt! [;)]

Har aldri prøvd.. Har hatt tilbud, men aldri prøvd..

Jeg har aldri prøvd, og heller aldri blitt tilbudt det.
Og hadde noe tilbudt meg det, så hadde jeg sagt nei!
Alltid vært sterk motstander av sånt.

Jeg mener du har nevnt dette ei gang tidligere Lene,
så det "overrasket" meg ikke
(misforstå meg riktig [;)])
Men hadde aldri trodd det om Olive nei [;)][8D]
Rart åssen man ser for seg folk man ikke har truffet [:)]

Back
Topp