Enlitenen

*Bobbo*

Forumet er livet
Hvordan er formen din idag?

Masse lykke til imorra. [:)]

ORIGINAL: enlitenen

Formen er blitt bedre![:D] Har fortsatt feber, men føler meg mye bedre. Så nå gleder jeg meg til imorgen! Er så spent på når vi får komme i gang![:)] Ser at vi har knapt med tid å kjøre på, når sædprøven ikke skal være mer en 1time gammel, satser på at det ikke er kø![;)] Takk for at du spør og bryr deg! [:D]

Godt å høre at formen er bedre. Du får oppdatere oss imorra da.
Lykke til. [:D]

håper du er kommet deg litt og at du er ennå bedre i morgen.

eg ønsker deg kjempe masse lykke til[:D]

ORIGINAL: Nesing

Håper samtalen i dag går kjempefint og at det videre løpet fremover spikres! [:)]

signerer

ORIGINAL: Nesing

Håper samtalen i dag går kjempefint og at det videre løpet fremover spikres! [:)]

Hvordan har det gått i dag? Jeg håper at formen er bedre. Venter spent på hva som kommer til å skje nå[:D]

ORIGINAL: twinanne

Hvordan har det gått i dag? Jeg håper at formen er bedre. Venter spent på hva som kommer til å skje nå[:D]

Signerer denne, jeg.

Det var jo skikkelig synd da at de ikke følger spillereglene de gynkologene, men de husker vel kanskje ikke på alt heller, men dette burde de passe på da. Det e jo greit at fastlegen ikke hvet alt da. Men det er det sommeren først, så da er det bare å lade batteriene med masse sol og sommer aktiviteter slik at dere blir sunne og friske til forsøket deres.

Ja, dette burde jo gynekologen visst.[:@]
Men du får lade godt opp nå på våren og forsommeren, så blir det noen fine egg på deg[:D]
Snart er du igang[:)]

ORIGINAL: Hope

Ja, dette burde jo gynekologen visst.[:@]
Men du får lade godt opp nå på våren og forsommeren, så blir det noen fine egg på deg[:D]
Snart er du igang[:)]

Sign denne.

Back
Topp