Enkleste bakovervendte setet??

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvilket sete er det desidert enkleste å montere bakovervendt???

Jeg har besafe x2 i min bil å d holder med å montere det en gang for å si d son..

Når lillegull begynner i b.hg må vi ha et sete i hans varebil for han henter enkelte dager.. Da han har folk inn og ut av bilen i løpet av dagen må det være greit å montere i en fart.. Noen med ideer til meg

HJEEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: specialized

Følger denne! Vanskelig å finne et til å ha i forsete. Letteste med forover da, men da nekter han gjerne bakover i min bil [&:]

Er et styyyr d der.. Har funnet et supert et til forover,men vil jo helt ungå d... Men d er jo så dyrt også... Er liksom bare noen få dager i mnd han skal hente.. kjekt å bruke 5000,- da.. klarer ikke slite d ut jo..

Men sikkerhet er viktig så d får heller stå til[:D]

ORIGINAL: Tonje89

Tror Britax two way elite er et enkelt sete å montere, vet det er mange som har det som nr.2 sete[:)]

Har det setet. men har kjøpt ny hodepute med side beskytter. Römmer sin hodepute. tar meg 10 sek å feste det nå.

ORIGINAL: Alenemamma2288

ORIGINAL: Tonje89

Tror Britax two way elite er et enkelt sete å montere, vet det er mange som har det som nr.2 sete[:)]

Har det setet. men har kjøpt ny hodepute med side beskytter. Römmer sin hodepute. tar meg 10 sek å feste det nå.

Hmmm.. 10sek må jo sies er ganske kjapt.. Skal gå å sjekke forskjellige butikker i morgen:)

Takker for alle svar[:D]

Back
Topp