Enkle og dobble guttenavn

AugustBaby18

Første møte med forumet
Venter en liten gutt i August og jeg og samboer er i full sving med å finne navn. Vi har like mange dobbeltnavn som enkeltnavn i familien, men vi har bare kommet på tre enkle navn. Begge to liker Eivind, Even og Håkon veldig godt.
Noen forslag til andre enkle og dobble navn? :)
 
Ole Eivind
Eivind Andreas
Sven Eivind
John Eivind

Even Nikolai
Even Mathias

Håkon Olalus
Håkon Magnus ([emoji12] )
 
Hvis babyen kommer i august, kan du vurdere å ha August som et av navnene [emoji6]
 
Venter en liten gutt i August og jeg og samboer er i full sving med å finne navn. Vi har like mange dobbeltnavn som enkeltnavn i familien, men vi har bare kommet på tre enkle navn. Begge to liker Eivind, Even og Håkon veldig godt.
Noen forslag til andre enkle og dobble navn? :)
Flotte navn! Likte Eivind best jeg ;)
 
Finn Håkon
Tor Eivind
Mats Eivind
Hans Even
Jon Håkon/Even/Eivind
 
Jeg synes enkeltnavn er mye finere enn dobbeltnavn :)

Om dere begge liker de tre navnene, hvorfor ikke gå for ett av dem? :D
 
Ser ut som om dere liker typisk norske navn godt :) Det liker jeg og godt! Dette med navn er vanskelig, men hva med å finne noen av de navna dere liker godt selv å legge til korte enkle tradisjonelle navn som for eksempel Ola, Tor, Ole, Kai el lignende til de navna om dere vil ha dobbelt navn. Ser ovenfor har noen og satt sammen mer nyere navn med tradisjonelle navn som for eksempel Leander eller Andre som mellomnavn bak de dere har valgt. Det er og en mulighet :)
 
Even August
Håkon August

Sverre
Magnus
Torjus
Sindre
Hallvard
Erik
Joachim
 
Even Amadeus
Håkon Amadeus
Eivind Olai

Even Kristoffer
Ole Håkon
Eivind Aleksander

Even Kornelius
Håkon Nikolai
Per Eivind
 
Andreas
Johannes
Jakob
Magnus
Håvard
Vegard
Gunnar
 
Back
Topp