Enkelte syns jeg

ORIGINAL: RedElf

Sånn som denne sytetråden mener du? [;)] [:D]

ORIGINAL: Thothamon..

Det er jo ikke galt å klage og være negativ, men det er måten det blir gjort på... Noen gjør ikke annet enn å syte og klage om helt uvesentlige ting, uansett hva det måtte være så er det syt og klag... Og uansett hvilke råd man kommer med så er det FEIL FEIL FEIL, og atter feil[:)] Så missforstå meg rett her...

Åh, det er så irriterende.
Når man prøver å hjelpe, og den som har laget tråden "skyter ned" hvert eneste forsøk man gjør med et "jamen, det går ikke" osv..
Jeg syns man virker litt utakknemlig da.

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: Thothamon..

Det er jo ikke galt å klage og være negativ, men det er måten det blir gjort på... Noen gjør ikke annet enn å syte og klage om helt uvesentlige ting, uansett hva det måtte være så er det syt og klag... Og uansett hvilke råd man kommer med så er det FEIL FEIL FEIL, og atter feil[:)] Så missforstå meg rett her...

Åh, det er så irriterende.
Når man prøver å hjelpe, og den som har laget tråden "skyter ned" hvert eneste forsøk man gjør med et "jamen, det går ikke" osv..
Jeg syns man virker litt utakknemlig da.

Jeg tror enkelte ikke ønsker løsninger der og da, ikke ønsker fornuft eller logikk, men bare vil bruke litt tid på å føle seg jævlig og heller få en klapp på skulderen.
Kan ikke telle på tusen fingre hvor mange ganger samboer har sagt: "Har det noen gang falt deg inn at jeg ikke vil høre logikk/fornuft akkurat nå, og heller bare vil ha hjernedød støtte?"

Føler meg litt truffet.....
Har nok ikke vært like flink som jeg burde til å dele de gode dagene med dere som de vonde....
Når jeg stort sett har bv på mob, så er det tungvint å svare på tråder generelt.....
Skal prøve å skjerpe meg....

Back
Topp