Enkelt eller storslått?

Toneliza

Elsker forumet
Det ser ut til at vi skal velge en noe enklere løsning enn de fleste her, men absolutt ikke noe mindre betydningsfullt tror jeg ;-D
Hva velger/valgte dere?

Foreldre, søsken og forlovere på middag og resten av familien og noen venner på kake og fest.

tror d bli stort igrunn men rimelig og enkelt håpe e[:D] skal ha nærmeste familie og tante og onkler t middag å så søskenbarn og venna i tillegg til kaffi[:D]

Vi skal ha, foreldre, søsken, forlovere, alle tanter og onkler, de søskenbarna jeg har invitert(stor aldersfoskjell blant mine søskenbarn, alt fra 2 år til 44 år) og alle vennene våre til middag og hele pakken, men det er fordi det er et stykke å reise for mange og føler at vi ikke bare kan invitere folk på kaffi.

vi vil ikke bruke hudretusen av kroner på bryllupet. håper å ikke bruker mere enn førtitusen.
vi skal ha koldtbord som tanta mi skal lage og da ber vi foreldre med følge,besteforeldre, søsken med følge og barn,og selvfølgelig våre egne barn[:D]. bare det blir over 40stk
til kake og fest ber vi tanter,onkler og venner. og da blir vi 70stk tilsammen.
noe hotellbryllup er ikke helt oss,vi liker å gjøre ting selv,og da blir det billigere å... tror jeg iallefall..[:)][8D]

Jeg vil helst ikke innrømme det, men det ser ut til at det blir full pakke på oss. Med 130 gjester er det vel egentlig vanskelig med en rimelig løsning[8|] Vi har lyst til å ha alle til middag og ha fri barn når vi først skal gifte oss så da får 1000-lappene vinger[&:][;)]

Vi skal ha nærmeste familie + forlovere med følge til middag. Til kaffen kommer alle venner, og onkler og tanter. Blir ca. 50 stk. Måtte gjøre det sånn p.g.a. økonomi.

Vi valgte lite og annerledes da vi hadde vaert sammen i ti aar foer vi bestemte oss for aa gifte oss. Vi var tilsammen 13 stk, giftet oss paa en fredag paa tinghuset hadde kun foreldre, soesken og forlovere. Tok bilder i byparken selv (gjestene vaare var fotografer), gikk deretter paa gourmetrestaurant og spiste 8 retters middag med tilhoerende viner. Kaffe, kake og div hadde vi etterpaa hjemme hos mine foreldre. Dagen etter hadde vi aapent hus med kaffe og kake for dem som maatte oenske aa stikke innom, naermere 50 stk kom...
Jeg gifta meg i bunaden min mens mannen min hadde moerk dress. Jeg ba alle de kvinnelige gjestene ha paa seg sine bunader.
var en fantastisk flott dag! Paa tirsdag er det 3 aaar siden!

Vi blir nok rundt 100stk til middag og festen... Men til bryllupet spytter mine og sambo sine foreldrer inn en sum, så jeg håper vi slipper ganske rimlig unna... Men uansett så frister det ikke så veldig å spare på noe heller... er jo en stor dag, som vi skal oppleve kunn en gang i livet! 

jeg vil ha det lite og intimt. men jeg har lyst til å gifte meg i syden. har akkurat vært i bryllup der det har vært over 70 stykker. jeg personlig synes det blir for mange.

Vi blir ca 70 stk.. Vi skal ha alle på koldtbord fordi det ble billigere enn å ha noen få på tradisjonell middag. Vi skal ha fri bar. Henter alkoholen i Finland da, så vi slipper billig unna der. Begynte tidlig i vinter å kjøre turer over grensa. Vil jo ikke bli tatt for smugling heller. [8D] Vi vurderte å reise til syden, og det frista, men så tenkte vi samtidig at det skjer bare en gang, og vi ville ha alle som betyr noe for oss der. Familie og venner. [:D] Kommer på ca 60 000 med hver minste lille ting fra maten til klær til min manikyr. 

Etter en kjapp opptelling (nå har vi ikke kommet så langt som å skrevet gjesteliste), så er vi vel så langt 60-70 stk...
Har ganske stor familie begge to og med venner i tillegg så blir det nok litt større enn jeg trodde...

Back
Topp