Snakk om generalisering. Jeg er byjente og elsker dobbeltnavnet mitt.Enkelt, dobbelnavn passer best visst du er bonde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakk om generalisering. Jeg er byjente og elsker dobbeltnavnet mitt.Enkelt, dobbelnavn passer best visst du er bonde.
Snakk om generalisering. Jeg er byjente og elsker dobbeltnavnet mitt.
Er du misfornøyd?Det er jeg også og har dobbeltnavn![]()
Takk for svarNavnene vi har tenkt på er Mia eller Thea, synes dere fortsatt enkelt med tanke på at navnene er så korte?
Det er jo navn som fint går an å bruke med et mellomnavn. Mange for jo ungene sine dobbeltnavn med to lange navn som er tunge å si etterhverandre. De navnene du har valgt kan være enkle og fine sammen med andre navn. Men de er veldig fine helt alene! Dersom du ikke har et fint navn du vil bruke til er det ikke noe poeng i å måtte finne et mellomnavn. Hvis det bare er det ene navnet som blir brukt er det hvertfall ikke noe vitsTakk for svarNavnene vi har tenkt på er Mia eller Thea, synes dere fortsatt enkelt med tanke på at navnene er så korte?