Enkel stimulering

Løven93

Elsker forumet
Himmelbarn
Noen som har erfaring med enkel stimulering? Gjerne del om du ble gravid?

Noen som har vært hos gynekolog på CD8? Jeg skulle egentlig på dag CD10-CD12 for å se etter moden folikkel og sette ovitrelle, men siden det ender i påsken blir det på fredag og da er jeg på CD8/CD9. Hun i skranken sa at det kunne gi en indikasjon og at gynekologen kunne regne ut hvor stor den var og når EL da blir. Noen som har noen erfaringer?

Og når la dere inn aksjer rundt ovitrelle?

Jeg hadde ul cd 9 grunnet helg! Fikk beskjed om at veksten så fin ut og de regnet seg frem til når jeg skulle sette ovitrelle.

Helt ærlig husker jeg ikke når vi la aksjer etter ovitrelle : men mener det var etter ca 24 timer (12 timer før egget slipper). Det er dette de gjør med inseminering - så nøyaktig 24 timer etter. Heheheh, egget slipper nøyaktig 36 timer etter ovitrelle er satt (så lenge den funker og det har den gjort hver gang på meg)

Jeg hadde ul cd 9 grunnet helg! Fikk beskjed om at veksten så fin ut og de regnet seg frem til når jeg skulle sette ovitrelle.

Helt ærlig husker jeg ikke når vi la aksjer etter ovitrelle : men mener det var etter ca 24 timer (12 timer før egget slipper). Det er dette de gjør med inseminering - så nøyaktig 24 timer etter. Heheheh, egget slipper nøyaktig 36 timer etter ovitrelle er satt (så lenge den funker og det har den gjort hver gang på meg)
Tuusen takk for gode svar. :Heartbigred

Back
Topp