Enkel eller dobbel vogn?

MissDaisy

Andre møte med forumet
Er det noen av dere som får to tette nå når august-babyen kommer? Jeg har en gutt på tre år fra før...Det vi nå lurer på og ikke klarer å bestemme oss for, er hvilken type vogn vi skal kjøpe.
A kommer til å være 3,5 år når baby kommer og jeg ser at det kan være en stor fordel å ha dobbel vogn som har plass til han også. MEN...sånn til dagen er jo han i bhg og mye av trillinga vil jo foregå bare med babyen...
HAr tenkt på både søskenbrett og søskensete men vet ikke helt. Noen ideer? Andre som har samme "problemstilling"?

Hei

Hmm.. jeg har selv en gutt på 4 år.
Jeg har valgt å kjøpe enkel vogn fordi sønnen min trenger jo ikke vogna så mye lenger. Han er stor nok til å gå mye selv. Mens den lille trenger jo vogn i tre år til og da vil det nok være litt upraktisk med dobbel vogn, fordi du må nok belage deg på å kjøpe en enkel sportsvogn senere alikevel...
Så mitt råd til deg er at du burde kjøpe en kombi eller duovogn til den lille og kansje ett søskensete eller brett som den eldste kan bruke når bena er slitene.

Lykke til[:)]

Jeg synes nok det holder med et søskensete når han er så stor. Det er vel ikke så mye soving lenger på han?
Om et år så trenger jo fremdeles den minste vogn, og den største synes kanskje tilogmed at han er for stor selv til å sitte der. Så jeg hadde nok
gått for enkel vogn m/søskensete.
Men du kjenner jo gutten din best, og vet hva som er best for han.
Går jo an å bytte vogn etter et års tid åsså da. Selge den doble å kjøpe en enkel.

Back
Topp