Enkel eller dobbel vask på kjøkken??

*p!nk smile*

Forumet er livet
Begrunn hvorfor du har valgt det du har valgt[:D]

Vi designer kjøkken,er så usikker på hva vi skal ha...heller mot enkel litt større vask[;)]

Enig med Shopoholic

Men hvorfor..gi meg et eks[:D][:D]

Vi har enkel rund vask, fordi jeg ikke fikk viljen min med stor poselensvask, og jeg ville ikke ha en standard vask siden vi har åpen løsning mot stuen..[8D][:D]

Dobbel, der ein er mindre enn den andre.....

har dobbel, men er ikkje fornøyd pga str.. syntes de er alt for små, ville heller hatt ein større..

synest det er best med dobbel.fordi eg føler eg får forliten plass med en enkel.
har no en dobbel,der ene delen er litt mindre,der har eg oppvaskbørste og zalo osv liggenede.synest det er praktisk[:)]
i huset mitt skal eg ha dobbel porselensvask[:D]

Vi har dobbel vask, men er ikke fornøyd... Hadde jeg hatt mulighet ville jeg heller hatt en enkel stor, litt dyp og firkanta[:)]

Dobbel!! Veldig kjekt med to, det er noen ting man må vaske for hånd (juleserviset kan ikke i maskina), og da er det kjekt med en skylle kum[:)] vi har en "stor" og en for utslag, men skulle ønske vi hadde hatt to litt "store".

ORIGINAL: snuppa80

Dobbel!! Veldig kjekt med to, det er noen ting man må vaske for hånd (juleserviset kan ikke i maskina), og da er det kjekt med en skylle kum[:)] vi har en "stor" og en for utslag, men skulle ønske vi hadde hatt to litt "store".

Enig. Og to store er best.

ORIGINAL: snuppa80

ORIGINAL: KoseMammaen

Ein stor!
Me har ein stor hvit, sånn frå ikea..og endelig for eg plass til å vaska store panner o.l i den- uten at det renner vatn over alt!!!!!
Vertfall veldig fornøyd med vårt valg..[:D][:D]

Dobbel vask med to store kummer!!

Nå har jeg en stor og en liten, og jeg angrer på at jeg ikke tok to store. Den lille jeg har er det jo nesten ikke plass til noen ting i.
Det er jo veldig kjekt å ha en ekstra vask å skylle ting i når du må vaske opp for hånd, eller sette fra deg kopper du ikke får plass til i oppvaskmaskina. Eller å sette kasserollen fylt opp med vann før du vasker den.

ORIGINAL: KoseMammaen

Det har vi her å. Plassert i et hjørnet.

Vi har dobbel porselens vask, med to stooore kummer![:D]
Hadde dobbel stål med store kummer o gamle huset også, og det er utrolig praktisk![:)]

Der vi bodder før hadde vi vask med en stor og en bitteliten...Jeg brukte bare den store...

Nå har vi dobbel vask hvor begge kummene er like store og vi bruker bare den ene....Den andre samler det seg bare alt mulig dritt neddi...Ting vi ikke gidder å vaske opp med en gang osv...Åååå utrolig irriterende å ha den vasken hvor alt bare blir liggende...

Vi har nettopp pusset opp kjøkkenet på hytta, og der valgte vi en stooor kum...Er så utrolig fornøyd...

Så i vårt nye hus skal jeg ha en gigant kum...Syns det er kjempe pratisk når man vasker opp kjeler, matfjøler og stekebretta til komfyren osv.... Hater de vanlige kummene hvor det så vidt er plass til en liten kjele, og det blir så mye søl når man har liten kum og skal vaske store ting...

Mitt råd er å gå for en sånn XL-Kum :)

Vi har stor dobbel fransk vask i porselen - er superfornøyt! Så sier med enig med alle andre - to kummer [:D]

Back
Topp