Enkel babycall for bruk i vogn

Lotty

Glad i forumet
Jeg lurer på om noen har tips til en god babycall som kan brukes når han sover i vogn ute?

Begge enhetene må ha nulighet til å være tråløse og gå på batteri. Har babycall med kamera til bruk på soverommet, men lite praktisk for bruk i vogn.

Har prøvd forskjellige billige, enkle. Ikke blitt fornøyd med noen. Investerte nå i Neonate - er kjempefornøyd! Vi har utgaven med kamera, men finnes jo i enklere utgaver. Vil absolutt anbefale Neonate [emoji6]

e2d12e22f1a4893b10116dda4093efa7.jpg

Vi skal bruke denne I både vogn og soverom. Både baby og foreldre delen er liten I størrelsen og har lengre rekkevidde enn andre konkurrenter. Pluss denne ble kåret til best i test av tv2 hjelper deg [emoji1]

Vi har også Neonate, kjempefornøyd! God rekkevidde og fungerer fint mellom etasjer eller utenfra og inn. Veldig kjekt med temperaturalarm også når ungen sover ute.

Har allerede kjøpt en relativt dyr med kamera, så er ute etter en enklere. Vogna skal stå på verandaen som er rett utenfor :)

Har allerede kjøpt en relativt dyr med kamera, så er ute etter en enklere. Vogna skal stå på verandaen som er rett utenfor :)

Sjekk Finn/Facebook etter brukte Neonate feks [emoji6] Har hørt mange skryte av den ikea har/hadde.

Vi har også Neonate, kjempefornøyd! God rekkevidde og fungerer fint mellom etasjer eller utenfra og inn. Veldig kjekt med temperaturalarm også når ungen sover ute.
Hvilke type har du da? [emoji1] en venninne som har den jeg har kjøpt så jeg stolte på hennes vurdering hehe!

tommel opp for neonate<! Vi kjøpte for 2 år siden når storesøster ble født, og nkjøpte en ekstra babyenhet til lillesøster når hun ble født. Supersmart å sleppe to fulle sett :) De har god batteritid, temperaturmåler som jeg syntes er veldig greit å ha når den ligger i vogna og den er liten og nett :) Annbefales på det sterkeste :)

tommel opp for neonate<! Vi kjøpte for 2 år siden når storesøster ble født, og nkjøpte en ekstra babyenhet til lillesøster når hun ble født. Supersmart å sleppe to fulle sett :) De har god batteritid, temperaturmåler som jeg syntes er veldig greit å ha når den ligger i vogna og den er liten og nett :) Annbefales på det sterkeste :)

Åå får man kjøpt ekstra baby del? Ikke dumt [emoji3] men sikkert ikke nødvendig [emoji13]

Åå får man kjøpt ekstra baby del? Ikke dumt [emoji3] men sikkert ikke nødvendig [emoji13]
ja, det er kjempesmart :) Vi kjøpte vår til storesøster, og vips, lillesøster kom litt over ett år etter. Da kjøpte vi bare en ny babyenhet som ble koblet opp på samme foreldreenheten :)

Det er en annen modell som har mulighet for inntill tre babyenheter på samme foreldreenhet. Den vi har kan kun ha én babyenhet.

Back
Topp