Enkel bæresele?

Malvinka

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Julibarna 2019
Synes ringslynga er herlig, der kan hun sovne om hun vil (skjedd flere ganger)
Det kan dem liksom ikke i denna, du må jo uansett holde dem på plass??

Synes ringslynga er herlig, der kan hun sovne om hun vil (skjedd flere ganger)
Det kan dem liksom ikke i denna, du må jo uansett holde dem på plass??
Dette er jo som et lettere og billigere alternativ for en kortere periode. Har ergobaby, men krever litt mer planlegging å ha den med og er vi på besøk eller ute så går jeg ofte og bærer på henne. Tenkte om denne kunne være lur å ha liggende i vogna til slike dager :)

Med denne må man uansett støtte med armen :) en vanlig ringslynge tar lite plass, støtter bedre,og barnet kan sove der. Enkel og rask er den også :)

Noen som har testet noe slikt?
Virker som en lettvint løsning for de gangene man ikke gidder å ha med bæreselen som tar mye plass og man ikke skal bære så mye

https://supermykt.no/produkt/suppor...tm_content=knapp1&utm_campaign=suppori-sept16

Synes den virket veldig kjekk hvis man bare skal bruke den i kortere perioder, kort tur i butikken osv :) lille må jo fortsatt han støtte, men man slipper å holde hele vekta til barnet :) bruker ergobaby her også og den er jo litt stor og klønete å ta på når man skal gjøre mindre ting :/

Synes den virket veldig kjekk hvis man bare skal bruke den i kortere perioder, kort tur i butikken osv :) lille må jo fortsatt han støtte, men man slipper å holde hele vekta til barnet :) bruker ergobaby her også og den er jo litt stor og klønete å ta på når man skal gjøre mindre ting :/
Var det jeg også tenkte. Igår var vi i bryllup. Mange som skulle hilse på ig det ble tungt i lengden. En slik sak kunne gitt litt avlastning i en situasjon hvor sele eller slynge blir for mye.

Med denne må man uansett støtte med armen :) en vanlig ringslynge tar lite plass, støtter bedre,og barnet kan sove der. Enkel og rask er den også :)
Frøkna sover ikke når hun blir båret så ikke så aktuelt for oss :)
I tillegg tar ringslynge for stor plass til at den kan bo fast i stellebaggen så da er vi tilbake til å måtte planlegge.

Last edited:
Frøkna sover ikke når hun blir båret så ikke så aktuelt for oss :)
I tillegg tar ringslynge for stor plass til at den kan bo fast i stellebaggen så da er vi tilbake til å måtte planlegge.
Mi ringslynge bor fast i stellebagen, tar slettes ikke plass.

Den avlaster godt og holder baby stødig slik at man kan bruke hendene til annet. Hiver den bare over skuldra og putter baby oppi, ikkeno stress. Bruker den inn/ut av butikken, barnehagen, i selskap, når jeg lager middag etc. :)

På den andre saken står det at baby må kunne sitte selv før man bruker den, så den gir nok ingen støtte. Ringslynge behøver ikke baby å kunne sitte selv, siden den støtter opp ryggen.

Mi ringslynge bor fast i stellebagen, tar slettes ikke plass.

Den avlaster godt og holder baby stødig slik at man kan bruke hendene til annet. Hiver den bare over skuldra og putter baby oppi, ikkeno stress. Bruker den inn/ut av butikken, barnehagen, i selskap, når jeg lager middag etc. :)

På den andre saken står det at baby må kunne sitte selv før man bruker den, så den gir nok ingen støtte. Ringslynge behøver ikke baby å kunne sitte selv, siden den støtter opp ryggen.
Nå er jo mini 5 måneder og ikke så lenge til hun kan sitte selv så det er jo ikke et problem lengre. Jeg trenger ikke noe som jeg skal bruke imorgen, men litt på sikt nå som hun begynner å bli tyngre. Idag gikk vi for eksempel fra flyet og til parkeringsplassen. Det var for kort til at vi gadd å pakke ut vogna ut fra prampack, men lenge nok til at det ble tungt. Har du bilde av ringslyngen sammenbrettet? Jeg fant ikke noe fornuftig på nett. Tittet rundt på aliexpress nå og fant både ringslynge og en som tilsvarer denne til rundt 10-15 dollar så da er det jo mulig å bestille begge deler og teste :)
Men jeg gidder ikke bruke rett under en tusenlapp på noe som kanskje ikke kommer til å bli brukt :)

Nå er jo mini 5 måneder og ikke så lenge til hun kan sitte selv så det er jo ikke et problem lengre. Jeg trenger ikke noe som jeg skal bruke imorgen, men litt på sikt nå som hun begynner å bli tyngre. Idag gikk vi for eksempel fra flyet og til parkeringsplassen. Det var for kort til at vi gadd å pakke ut vogna ut fra prampack, men lenge nok til at det ble tungt. Har du bilde av ringslyngen sammenbrettet? Jeg fant ikke noe fornuftig på nett. Tittet rundt på aliexpress nå og fant både ringslynge og en som tilsvarer denne til rundt 10-15 dollar så da er det jo mulig å bestille begge deler og teste :)
Men jeg gidder ikke bruke rett under en tusenlapp på noe som kanskje ikke kommer til å bli brukt :)
Ringslynga mi kjøpte jeg brukt for 200kr :)

Slik ser den ut i stelleveska:
ImageUploadedByBV Forum1474302645.533079.jpg

Det anbefales ikke å kjøpe bæretøy fra ebay/Aliexpress da det som regel er piratkopier og man ikke har noen kvalitetsgaranti. Kan bli ganske farlig om ringer eller sømmer ryker mens baby sitter i, og så evt faller ut/ned.

Back
Topp