Enkefalos hopper i det igjen!

Lykke til med nr 2 Er i gang vi også, men ting tar tid med en liten en i tillegg ;)
 
Lykke til med nr 2 Er i gang vi også, men ting tar tid med en liten en i tillegg ;)
Så spennende at dere også er i gang med nr 2! Det er definitivt litt annerledes å prøve å lage barn når man allerede har en liten en, ja [emoji23] Heldigvis er vi heldige som har en gutt som sover hele natten på eget rom, så det er i alle fall ikke et hinder. Har dere prøvd lenge?
 
3 DPO - PP 1

Jeg vet jo ikke helt hvor i dpo jeg er siden jeg ikke temper, men FF sier 3 dpo på grunnlag av EL-tester. Jeg kan være én eller to dpo mindre, men det er ikke så godt å vite sikkert. Jeg har hatt EL både på samme dag som, en dag etter og to dager etter positiv EL-test tidligere. Jeg følger FF for ordens skyld, så er det litt lettere å holde tellinga. Her er fasiten for EL-testene fra denne ppen i alle fall :)

36308b7964fd701063e2b8209366cb75.jpg


Uryddig gjeng altså [emoji23]

Da er det bare å vente og se. Har minimale forventninger selvfølgelig, men det er jo spennende når det er et håp om spire [emoji16] Jeg har mimret meg tilbake til "gamle dager" ved å lese i gamle prøvedagbøker de siste dagene. Rart å være tilbake i bobla. Men som en klok tidligere langtidsprøver en gang sa, så er man mer som en "luksusprøver" når man har barn fra før. Man er jo allerede så heldig å få være mamma. Flere barn vil være en bonus i så måte [emoji173]️
 
Så spennende at dere også er i gang med nr 2! Det er definitivt litt annerledes å prøve å lage barn når man allerede har en liten en, ja [emoji23] Heldigvis er vi heldige som har en gutt som sover hele natten på eget rom, så det er i alle fall ikke et hinder. Har dere prøvd lenge?
Vi har også en liten som (som regel) sover hele natta på eget rom nå, men det er ikke så lenge siden hun flyttet ut ;) Har «prøvd» siden januar, men kan ikke skryte på oss den mest intensive prøvinga.
 
Vi har også en liten som (som regel) sover hele natta på eget rom nå, men det er ikke så lenge siden hun flyttet ut ;) Har «prøvd» siden januar, men kan ikke skryte på oss den mest intensive prøvinga.
Skjønner [emoji14] Da E sov inne på vårt rom, var det helt umulig med noen sånne aktiviteter fordi han sov så utrolig lett, så det forstår jeg godt [emoji28] Håper det klaffer for oss begge ganske kjapt [emoji4]
 
Så spennende Enkefalos :D Jeg følger deg nå også jeg! Håper reisen til søsken blir kortere enn med lillegutt:Heartblue
 
Så spennende Enkefalos :D Jeg følger deg nå også jeg! Håper reisen til søsken blir kortere enn med lillegutt[emoji813]blue
Tusen takk, Mator! Koselig at så mange "gode gamle" fortsatt vil følge med [emoji7]
 
Får du til temping med en ettåring i hus?
Tenkte selv å ta det opp igjen etterhvert, men forstår ikke helt hvordan det skal gå når man gar barn o_O:p
 
Får du til temping med en ettåring i hus?
Tenkte selv å ta det opp igjen etterhvert, men forstår ikke helt hvordan det skal gå når man gar barn o_O:p
Jeg har ikke begynt enda, men tenker å ta det opp igjen fra neste pp. :) Jeg tror det skal gå fint, for vi har en tass som (bank i bordet) sover hele natta gjennom på eget rom og gjerne helt til kl 7-8. Vi får se om det blir så enkelt da. Mener å huske at jeg ikke gadd å ta det på nøyaktig samme tidspunkt, men heller justere for tid, de siste ppene i sist runde, så kanskje jeg går for det. Er jo stort sett våken i noenlunde samme tidsrom hver dag :) Har dere bestemt dere for å prøve igjen? [emoji16]
 
Jeg har ikke begynt enda, men tenker å ta det opp igjen fra neste pp. :) Jeg tror det skal gå fint, for vi har en tass som (bank i bordet) sover hele natta gjennom på eget rom og gjerne helt til kl 7-8. Vi får se om det blir så enkelt da. Mener å huske at jeg ikke gadd å ta det på nøyaktig samme tidspunkt, men heller justere for tid, de siste ppene i sist runde, så kanskje jeg går for det. Er jo stort sett våken i noenlunde samme tidsrom hver dag :) Har dere bestemt dere for å prøve igjen? [emoji16]

Digg at han sover så bra da! Da er det jo gode sjanser for å få det til :D
Jeg brukte heller ikke alltid samme tidspunkt, i hvert fall ikke på slutten da jeg kjente kroppen inn og ut :) Man lærer litt etter noen år :p

Blir ikke noe aktiv prøving på en stund enda, men tenker vi hiver kondomene og temper litt for å bli kjent med syklusen igjen når hun begynner i barnehage og vi er tilbake til hverdagen. Også får vi se derfra hvor ivrige vi blir ;)
 
Digg at han sover så bra da! Da er det jo gode sjanser for å få det til :D
Jeg brukte heller ikke alltid samme tidspunkt, i hvert fall ikke på slutten da jeg kjente kroppen inn og ut :) Man lærer litt etter noen år [emoji14]

Blir ikke noe aktiv prøving på en stund enda, men tenker vi hiver kondomene og temper litt for å bli kjent med syklusen igjen når hun begynner i barnehage og vi er tilbake til hverdagen. Også får vi se derfra hvor ivrige vi blir ;)

Ja, det er skikkelig luksus at han sover så bra. I tillegg kan han fint sove 3-4-5 timer fordelt på to hviler på dagtid også, så jeg føler vi endelig får igjen for de hersens halvtimeshvilene han hadde frem til november/desember [emoji23]

Skjønner! Det er jo greit å ta det som det kommer så lenge, så får dere heller sette inn høygiret hvis ønsket blir veldig stort :) Spennende uansett :D
 
Er sååå spent på deres vegne denne pp, tenk så utrolig morsomt det hadde vært om det skulle klaffet på første forsøk[emoji16][emoji1319]
 
Er sååå spent på deres vegne denne pp, tenk så utrolig morsomt det hadde vært om det skulle klaffet på første forsøk[emoji16][emoji1319]
Ja, det hadde vært helt over the top-overraskende [emoji28] Time will show!
 
8 DPO - PP 1

Første test er dyppet, og som forventet var den negativ. Det er tidlig da. Veldig tidlig ;)
 
Her vil jeg gjerne følge med! Vi starter nok og snart på nr. 2;)
 
Back
Topp