Enkefalos hopper i det igjen!

Haha! Evig optimist du eller? [emoji23][emoji8] Nei, vi får se da. Regner definitivt ikke med det altså. Det er jo en teoretisk mulighet, men da måtte vi hatt full klaff med superdyktige svømmere fra mannen som hadde overlevd flere dagers venting på egget [emoji14] Hvis jeg har hatt EL da. Jeg har jo ikke tempet, og testingen gikk egentlig åt skogen. Men tror jeg kan være 4-5 dpo nå. Time will show! Regner med at moroa begynner først neste syklus [emoji51]

Jeg må bare si da, oss damene i mellom, at det er helt sykt hvordan p-piller gjør at jeg får null lyst på sex. Nå derimot... [emoji23][emoji23] Det er et stort pluss for forholdet at den biten er oppe og går igjen [emoji122][emoji16]

Ohyes [emoji1] Siden det ikke gikk for oss, må det jo gå for dere [emoji6] Blir spennende fremover da iallefall [emoji7]

Haha, ja ppiller er noe herk! Sex er jo bare et tiltak da [emoji28] Skal aldri mer gå på det [emoji12]
 
Ohyes [emoji1] Siden det ikke gikk for oss, må det jo gå for dere [emoji6] Blir spennende fremover da iallefall [emoji7]

Haha, ja ppiller er noe herk! Sex er jo bare et tiltak da [emoji28] Skal aldri mer gå på det [emoji12]
Veldig koselig med litt positivitet [emoji16][emoji7] Håper så inderlig at dere snart kommer i mål med nr 2 [emoji173]️ Dere har i alle fall mange gode sjanser på frys! [emoji122]

Ja, jeg husker jo egentlig at det var sånn sist gang jeg gikk på p-piller også, men tenkte på en måte at det sikkert var tilfeldig. Det kan jeg skrive under på at det ikke var [emoji23] Lover litt bedre for videre prøving da. Jeg var litt skeptisk til om det kom til å komme aksjer i det hele tatt [emoji14]
 
Facebook forteller meg at for nøyaktig to år siden i dag, postet jeg dette bildet:

a64d05891f2251a6a84143c1fec0db8b.jpg


Det var første blødbingsdag etter atter et mislykket forsøk og kjemisk graviditet. Håpet var helt på bunn, og jeg trodde egentlig ikke på det som stod. Lite visste jeg at neste "mens" skulle bli fødsel og vår helt egne baby på brystet. [emoji177] Jeg elsker å mimre tilbake sånn, datonerd som jeg er [emoji28] Jeg håper virkelig ikke prøvingen denne gangen skal hive meg ned på bunn igjen slik som den første gjorde.
 
Jeg har en liten magefølelse på at dere vil bli overrasket denne gangen, positivt overrasket :)
Så får tiden vise :rolleyes:
 
Veldig koselig med litt positivitet [emoji16][emoji7] Håper så inderlig at dere snart kommer i mål med nr 2 [emoji173]️ Dere har i alle fall mange gode sjanser på frys! [emoji122]

Ja, jeg husker jo egentlig at det var sånn sist gang jeg gikk på p-piller også, men tenkte på en måte at det sikkert var tilfeldig. Det kan jeg skrive under på at det ikke var [emoji23] Lover litt bedre for videre prøving da. Jeg var litt skeptisk til om det kom til å komme aksjer i det hele tatt [emoji14]

Ja får virkelig håpe det blir både lillebrøster og bittelillebrøster av de [emoji173]️

Hehe ja samme her, aldri mer piller, enkelt og greit [emoji87] Er så spent på deres vegne nå! Håper dere er av den heldige sorten [emoji7]
 
Satser på en langt lettere vei denne gangen. Må ha håpet!
 
Satser på en langt lettere vei denne gangen. Må ha håpet!
Takk [emoji173]️ Ja, håpet er definitivt der! Det hadde vært deilig med en litt enklere vei denne gangen :)
 
Takk [emoji173]️ Ja, håpet er definitivt der! Det hadde vært deilig med en litt enklere vei denne gangen :)
Krysser fingrene for det!
En dag av gangen og plutselig må det jo være tiden
 
9 DPO? - PP 0

Jeg endte opp med å sette inn en fiktiv positiv EL-test i FF på CD 17. Da sier den EL på CD 18, og i så fall vil jeg være 9 DPO i dag. Vi hadde sex fem dager før CD 18, så det skal nok holde hardt.. [emoji14] Men jeg har selvfølgelig begynt å teste allerede, kronisk testetøs som jeg jo er [emoji85] Ikke overraskende er de blenda, men det er jo liksom fra 10 dpo det pleier å bli litt spennende. Men jeg regner ikke med noe denne ppen altså. Det blir nok mer spennende fra de neste ppene.

45679b4e9a2fdb5b3019209665f12b08.jpg


Ømme brystvorter har alltid vært et sikkert dpo-tegn for meg. That is, jeg kan godt være i dpo uten å ha ømme brystvorter, men jeg har aldri hatt ømme brystvorter uten å være i dpo [emoji14] Ingen ømhet nå da, så det er egentlig bare slutt på EL-slimet som er eneste fysiske tegn på dpo. Føler meg mao ikke bombesikker på denne syklusen. Tror jeg må begynne temping igjen fra neste pp. Så mye bedre det er å vite for sikkert! ;)

Digger at sexlysten er oppe og går igjen nå som jeg ikke går på p-piller lenger da! Det er som natt og dag altså! Det er jo også en fordel hvis man skal prøve å bli gravid.. [emoji23]
 
CD 28 - PP 0

Ok, glem alt jeg skrev i går. NÅ skjønner jeg mer hva kroppen driver på med [emoji14] Jeg har hatt watery utflod de siste par dagene, hatt mye ømhet i underlivet og mensmurringer, og i går kveld begynte jeg å få ømme brystvorter. I dag er jeg skikkelig oppblåst i underlivet. Begynte å ane ugler i mosen, så jeg tok en EL-test i tillegg til g-test i dag. Vel, det er vel ingen tvil om hva som er i ferd med å skje [emoji23]

52aa30813f34730a1ee105bf704199c5.jpg


Fortsatt litt vinglepetter på om det skal prøves denne ppen eller ikke, men vi hadde sex i forgårs, og i dag har jeg bursdag, så det blir vel kanskje noe feiring i senga også da [emoji23][emoji23][emoji23] Vi får ta det litt som det kommer :) Litt kjipt at syklusene mine allerede ser ut til å være lange da, men har bestilt time hos legen om tre uker for å snakke om at vi prøver igjen. Håper hun henviser meg til gyn slik at jeg i alle fall kan begynne med progesteron igjen, og kanskje også letrozol (selv om vi ikke brukte det den ppen det klaffa sist).

Ja, jeg tok forresten g-test i stad også. Bubbly var så snill å donere noen tester ([emoji173]️), så det er gode gamle Wondfo. Der kom det opp en helt tydelig skyggestrek innen fristen. Hadde jeg vært et annet sted i syklus, hadde jeg nok blitt ganske spent, men jeg vet bedre nå [emoji28] Tok en Babyplan tidligtest også, og den var blenda. Det var jo gøy med litt testtyding for det da [emoji16][emoji56] Her er de for ordens skyld (tørket). Tror ikke man ser streken noe godt på bildet.

181332d586e5cd647e7147af8e56ad2c.jpg


9417f13eff97cec8cabb02a218146e23.jpg
 
Gratulerer med dagen.
Får se om det er gullegg og en liten luring denne måneden da..
 
Gratulerer med dagen.
Får se om det er gullegg og en liten luring denne måneden da..
Tusen takk! Ja, vi får se da. Vanskelig å være så ambivalent til hele greia [emoji28] Men nå er vi liksom så nærme evt to år mellom dem (hvis det skulle gå med en gang), så da tenker jeg det er okay å kjøre på. [emoji51]
 
Tusen takk! Ja, vi får se da. Vanskelig å være så ambivalent til hele greia [emoji28] Men nå er vi liksom så nærme evt to år mellom dem (hvis det skulle gå med en gang), så da tenker jeg det er okay å kjøre på. [emoji51]
Skrekkblandet fryd og det håpet man ikke helt tør ha om at veien skal være lettere....
Krysser fingrene!
 
Hurra for bursdagsjenta :flower

Lykke til med (ambivalent) prøving! Aprilspirer har du i det minste litt god erfaring med ;)
 
Gratulerer med dagen[emoji16][emoji1319]
Lykke til med prøvingen[emoji6]
 
Hurra for deg og lykke til
 
Hurra for bursdagsjenta :flower

Lykke til med (ambivalent) prøving! Aprilspirer har du i det minste litt god erfaring med ;)
Tusen takk! [emoji173]️ Hehehe, ja, det har du rett i [emoji23]
Gratulerer med dagen[emoji16][emoji1319]
Lykke til med prøvingen[emoji6]
Gratulere så mye med dagen! :D Masse lykke til ;)
Hurra for deg og lykke til
Tusen takk! [emoji173]️
 
CD 29 - PP 0

079395303a88139eee0c2176d97dd571.jpg


Fortsatt klart positiv EL-test, men en anelse svakere. Ingen aksjer i går [emoji51]
 
Nye muligheter idag da..
 
Back
Topp