Enkefalos hopper i det igjen!

CD 13 - PP 0

Ja, for dette er jo egentlig bare en "sjekke ut hvordan syklusen ligger an"-syklus, så kaller den pp 0 [emoji28] For de som ikke kjenner meg fra før, så kan jeg ha veldig ustabile og lange sykluser pga PCOS'en. Men sist gang jeg sluttet på p-piller, gikk jeg rett inn i en ganske stabil syklus som ikke ble ustabil før etter noen måneder. Det er jo lov å håpe at det samme skjer nå.

Har hatt litt slimete utflod de siste par dagene, så det er lov å håpe på EL til normal tid, selv om nærmere CD 20 nok er det vanligste for meg. Negativ EL-test i dag i alle fall. Jeez, det var SINNSYKT tilfredsstillende å dyppe strimmel i urin igjen [emoji23][emoji23]
 
Bildet ble visst ikke med ;)
bc955237baf0795eccc63a34c006b639.jpg
 
Du vet du er testetøs når du får kick av å tisse i kopp :hilarious:
 
Du vet du er testetøs når du får kick av å tisse i kopp :hilarious:
Oh yes! [emoji23][emoji23] Og jeg har tatt meg selv så mange ganger i å stoppe opp midt i tissinga på morgenen og tenke "Nei, vent!! Skal ikke jeg tisse i kopp?!" [emoji23] Gammel vane er vond å vende osv.. [emoji14]
 
Savner teste :p
 
A) jeg blir sjukt stressa og litt sjalu kjenner jeg! Vi er såååååå lagt unna å prøve på nr.2.

B) kjempespent på dine vegne, har kjempetroa på at det går fortere denne gangen:hug003
 
CD 18 - PP 0

Det ble litt surr med EL-testingen nå. Hadde bare nok tester til til og med mandag, og de jeg hadde bestilt, kom ikke innen jeg dro på hytta på tirsdag. Så derfor har jeg nok ikke fått med meg de viktigste dagene [emoji849] Den fra CD 15 ser positiv ut tørket, men var ikke det innen fristen (men var ganske sterk). Kan nok hende jeg ville hatt positiv test CD 16 og at egget nå har sluppet siden testen nå er ganske svak igjen. Det er uansett ikke så farlig akkurat denne ppen. Vi hadde sex på CD 13, men det var ikke egentlig aksjer i den forstand ;) Håper det stemmer at syklusen så langt er i vater da [emoji16] En del EL-slim i flere dager nå, og blod i det i dag faktisk. Har ikke tatt opp tempingen igjen enda, men vi får se om jeg kanskje begynner med den igjen etter hvert.
7299ca7358e0fb09ba2d1468164a6a66.jpg
 
Spennende [emoji16] [emoji16] [emoji16]
Følger spent med her [emoji16][emoji16]
Ja, jeg må innrømme at det er litt spennende å være i gang igjen [emoji16] Redd det skal ta så lang tid at jeg slutter å synes det er spennende lenger da, men den tid, den sorg [emoji14]
 
A) jeg blir sjukt stressa og litt sjalu kjenner jeg! Vi er såååååå lagt unna å prøve på nr.2.

B) kjempespent på dine vegne, har kjempetroa på at det går fortere denne gangen:hug003
Tusen takk, vennen [emoji173]️ Og knis!! Jeg synes det er ganske freaky å skulle tenke på å få en til, men søren heller.. La oss kjøre på [emoji85] Skjønner veldig godt at dere vil ha litt mer på plass før dere starter da. Dere har fortsatt goood tid [emoji16] Og når den tid kommer, GLEDER jeg meg til å følge deres vei mot nr 2 [emoji7]
 
Krysser alt jeg har for at det går fort denne gangen! Lykke til [emoji8]
Tuusen takk [emoji7] Håper kryssinga funker [emoji16] Dere slenger dere vel på med nr 5 eller?? Harr, harr [emoji23][emoji85]
 
Tuusen takk [emoji7] Håper kryssinga funker [emoji16] Dere slenger dere vel på med nr 5 eller?? Harr, harr [emoji23][emoji85]
Hahaha, blir aldri noen nr 5 her nei [emoji23] i såfall må vi kunstig til verks siden jeg steriliserte meg ved ks sist [emoji4] veldig glad for det nå altså! 1 til ville vært krise her [emoji14] [emoji33]

Litt blod kan jo være en spennende utvikling [emoji7] heier videre på dere Enkefalos [emoji173]
 
Hahaha, blir aldri noen nr 5 her nei [emoji23] i såfall må vi kunstig til verks siden jeg steriliserte meg ved ks sist [emoji4] veldig glad for det nå altså! 1 til ville vært krise her [emoji14] [emoji33]

Litt blod kan jo være en spennende utvikling [emoji7] heier videre på dere Enkefalos [emoji173]
Ja, det stemmer jo! Det er passe umulig hos dere, ja [emoji28][emoji85] Kanskje like greit når man er veldig fornøyd med de man har da [emoji7]

Ja, vi får se om det blir spennende eller ei [emoji51] Ganske ambivalent forhold til prøving denne syklusen. Kribler litt i magen siden det er en teoretisk mulighet, samtidig som jeg helst ikke vil begynne prøvingen i august eller noe. (Samtidig så kan det hende jeg sitter her om to år og fortsatt prøver... [emoji849][emoji28])
 
Ja, det stemmer jo! Det er passe umulig hos dere, ja [emoji28][emoji85] Kanskje like greit når man er veldig fornøyd med de man har da [emoji7]

Ja, vi får se om det blir spennende eller ei [emoji51] Ganske ambivalent forhold til prøving denne syklusen. Kribler litt i magen siden det er en teoretisk mulighet, samtidig som jeg helst ikke vil begynne prøvingen i august eller noe. (Samtidig så kan det hende jeg sitter her om to år og fortsatt prøver... [emoji849][emoji28])
Uansett om det tar kort tid (noe jeg unner dere) eller lang tid (krysser alt jeg har for at dere slipper det) med prøving, så er det mange her inne som kommer til å følge og heie på dere hele veien [emoji8]
 
Uansett om det tar kort tid (noe jeg unner dere) eller lang tid (krysser alt jeg har for at dere slipper det) med prøving, så er det mange her inne som kommer til å følge og heie på dere hele veien [emoji8]
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Hvordan går det? Gravid allerede kanskje? Hihi [emoji87][emoji7][emoji173]️
 
Hvordan går det? Gravid allerede kanskje? Hihi [emoji87][emoji7][emoji173]️
Haha! Evig optimist du eller? [emoji23][emoji8] Nei, vi får se da. Regner definitivt ikke med det altså. Det er jo en teoretisk mulighet, men da måtte vi hatt full klaff med superdyktige svømmere fra mannen som hadde overlevd flere dagers venting på egget [emoji14] Hvis jeg har hatt EL da. Jeg har jo ikke tempet, og testingen gikk egentlig åt skogen. Men tror jeg kan være 4-5 dpo nå. Time will show! Regner med at moroa begynner først neste syklus [emoji51]

Jeg må bare si da, oss damene i mellom, at det er helt sykt hvordan p-piller gjør at jeg får null lyst på sex. Nå derimot... [emoji23][emoji23] Det er et stort pluss for forholdet at den biten er oppe og går igjen [emoji122][emoji16]
 
Back
Topp