Enkefalos hopper i det igjen!

❤️❤️❤️❤️❤️
 
Rart at to fødsler skal være så forskjellige! Min kommer vel til å ta evigheter neste gang, etter to korte. :p Og så flott at alt gikk fint, selv om det nok var heftig mens det stod på! Det er rimelig intenst når riene bare går over i hverandre.

Men, sa de noe om hvorfor de valgte å gi pille i stedet for å ta vannet? Her så hoppa de rett på å ta vannet da jeg var helt moden og hadde ca 3 cm åpning, da starta hele greia av seg selv kjapt. De sa ikke noe om hvorfor de gjorde det da, forklarte kun at ballong var det ikke noe behov for når jeg var så moden og hadde litt åpning. Trodde jeg skulle få piller da jeg, men det var rett på å ta vannet.
 
Herlig skjønning.

Intens fødsel, men perfekt resultat.
 
Takk for at du deler historien din. Veldig fint skrevet. Kos dere videre, og flott at dere er friske og at ammingen går så bra :Heartblue
 
FOR en fødsel! Så flink du har vært! :D Kos deg masse med den nydelige, lille prinsen <3
 
For en aldeles nydelig fødselshistorie! Blir helt rørt ❤️❤️❤️❤️ Nå må dere bare nyte tilværelsen og at svangerskapet med alt det innebar endelig er over ❤️ Sukk, gleder meg til vi er der ❤️
 
Ååååå, så koselig med baby igjen :Heartred
Jeg kom jo nylig tilbake på forumet, og oppdaget at du var gravid og nå har du jammen født også :Heartred

Gratulerer! :Heartblue
 
Gratulerer nok en gang
 
For en herlig liten klump ❤️

Flott fødselshistorie og litt av en klapperjakt på slutten der :woot:
Du har vært så sinnsykt rå! Tøffe tøffe deg!
 
Du råå❤️❤️ Blir helt rørt jeg!! Tenk det, familien komplett❤️
 
Rart at to fødsler skal være så forskjellige! Min kommer vel til å ta evigheter neste gang, etter to korte. :p Og så flott at alt gikk fint, selv om det nok var heftig mens det stod på! Det er rimelig intenst når riene bare går over i hverandre.

Men, sa de noe om hvorfor de valgte å gi pille i stedet for å ta vannet? Her så hoppa de rett på å ta vannet da jeg var helt moden og hadde ca 3 cm åpning, da starta hele greia av seg selv kjapt. De sa ikke noe om hvorfor de gjorde det da, forklarte kun at ballong var det ikke noe behov for når jeg var så moden og hadde litt åpning. Trodde jeg skulle få piller da jeg, men det var rett på å ta vannet.
Ja, veldig fiffig at man kan ha to så forskjellige opplevelser :p Vil kanskje tro igangsettingen kan ha litt av skylda, men det vet man jo egentlig ikke for sikkert da.

Hmm, nei, jeg aner ikke hvorfor de ga pille og ikke tok vannet. Det virker generelt som det er litt forskjellig fra sykehus til sykehus hvordan gangen i det er med igangsetting :rolleyes: Jeg trodde egentlig ikke de kunne ta vannet allerede på 4 cm en gang, jeg, så jeg har i alle fall ikke peiling på dette igangsettingsgreiene :knegg:
 
Enda en gang, dere er så fine! Tusen takk for alle hyggelige kommentarer ❤️ Jeg setter pris på hver eneste en! :love7

Det er så rart å ha han her. Han vi fryktet skulle bli født før uke 24, evt før uke 28. Og så er han her nå helt fullgått, frisk og perfekt. Det er litt mer enn hodet mitt klarer å forstå, tror jeg. For et jævelig svangerskap det ble. Men det er ingen tvil om at det var verdt det!! ❤️ Så ydmyk og takknemlig for de to guttene våre at jeg blir helt rørt ved tanken :sad010 :love017
 
Ja, veldig fiffig at man kan ha to så forskjellige opplevelser :p Vil kanskje tro igangsettingen kan ha litt av skylda, men det vet man jo egentlig ikke for sikkert da.

Hmm, nei, jeg aner ikke hvorfor de ga pille og ikke tok vannet. Det virker generelt som det er litt forskjellig fra sykehus til sykehus hvordan gangen i det er med igangsetting :rolleyes: Jeg trodde egentlig ikke de kunne ta vannet allerede på 4 cm en gang, jeg, så jeg har i alle fall ikke peiling på dette igangsettingsgreiene :knegg:
Jeg hadde mindre enn 4 cm da de tok vannet på meg forrige gang.
Har tidligere hørt gangen i igangsetting og når de gjør de forskjellige metodene, men husker ikke hvordan det var
 
Back
Topp