Enkefalos hopper i det igjen!

Tror mannen her skjønte alvoret her, for det første han gjorde etter å komme hjem fra jobb var å rydde opp i gangen, før jeg rakk det. :p

Jeg gikk dritlei da det gikk tre uker fra jeg sa at gulvet trenger en vask, og det fortsatt ikke var gjort. :shifty:
Haha, så godt å høre! Her har det faktisk også skjedd litt siden den dagen han så hvor ødelagt jeg ble. Litt flinkere til å holde det ryddig på kjøkkenet og ellers. Rydder vekk etter meg på kvelden slik at jeg slipper å humpe frem og tilbake med krykker fra stue til kjøkken med en og en ting. Men den gulvvasken venter jeg fortsatt på altså :p Vi har jo en etasje til som jeg ikke tok :rolleyes: Godt de begge har fått litt mer forståelse for hvor jævelig det kan bli :p
 
39+4
I går var det bare én uke igjen til termin :woot: Og ingen baby enda :p Og begynner han ikke på veien ut i dag, kan han godt drøye det til søndag. For på fredag reiser mannen på spillejobb til Trondheim og blir borte til søndag. Jeg hååper ikke bebis kommer mens han er borte :sad010 Den helga har føltes så langt unna hele veien, og vi har jo egentlig trodd han skulle komme lenge før det. Men nå er vi der at det er to dager til mannen reiser, og jeg begynner å innse risikoen for å måtte føde uten han. Typisk vår flaks hvis babyen faktisk kommer i løpet av helga altså.. Mamma er standby og blir med hvis noe skjer, men det er jo ikke det samme som å ha med seg mannen sin :sorry:

Ellers er formen mildt sagt dårlig. Jeg får de intense ligamentsmertene i venstresiden med en gang jeg bare såvidt er i bevegelse, så jeg er helt bundet til sofa og krykker.. På mandag var jeg bare en biiitteliten tur i butikken, og jeg brukte også handlevogna som støtte (glemte krykkene). Allikevel hadde jeg intenst vondt resten av den dagen. I tillegg tror jeg at jeg anspenner meg ekstra når jeg får de smertene, så jeg har ekstra vondt i ryggen for tiden også. Det virker også som babyen noen ganger ligger på noen nerver eller noe inni der, for plutselig kan det føles som jeg får krampe på innsiden og baksiden av rumpe/lår på venstresida. Så nei, nå er det bare skikkelig mye smerter, og jeg er veldig klar for å bli ferdig med dette svangerskapet. Bare ikke i helga!! :wacky:

Sist gang var alt kaos etter at mini kom, og jeg fikk ikke oppdatert her på noen dager. Jeg håper det føles litt mindre kaos denne gangen, men da har jeg i alle fall advart om at det ikke er sikkert jeg får oppdatert her med det første. :p
 
Lykke til med helga og forestående fødsel
Krysser fingrene for at fødselen ikke skjer akkurat i helga
 
Hahaha ❤️ Kunne ønske jeg kunne sagt ja, men nei. Her trives fortsatt lillemann seg i magen gitt :p
Søren da :rolleyes: Håper han finner veien veldig snart, bare ikke før papsen er hjemme ❤️ Ikke press deg selv for langt nå da disse siste dagene, du skal ha kroppen din etter fødsel også! Hilsen hun strenge :rolleyes: ❤️
 
Huff, håper virkelig at mini ikke kommer mens mannen er borte ❤️ har du litt hjelp med storebror de dagene?
 
Ja, det er helt vanvittig!! Og tusen takk for så fine ord ❤️❤️ Jeg håper ammingen går bedre denne gangen. Slet så masse med overproduksjon sist, men denne gangen er jeg i alle fall litt mer forberedt. Det skal bli godt å få fødselen unnagjort ❤️
Ikke nøl med å bruke barnepleier og etter sykehus -ammehjelper om det dukker opp utfordringer :Heartred
 
Masse lykke til i sluttspurten! Jeg ser vi er like tunglærte begge to på å ta ting med ro! :hilarious: Kan love deg at livet etter fødsel er magisk- det er så sykt deilig å slippe de smertene! :smiley-bounce016
Nå må du bare la deg selv slappe heeelt av frem til festen starter :Heartbigred
 
Lykke til med innspurten nå!! Håper lillebror venter på pappaen sin❤️
 
Søren da :rolleyes: Håper han finner veien veldig snart, bare ikke før papsen er hjemme ❤️ Ikke press deg selv for langt nå da disse siste dagene, du skal ha kroppen din etter fødsel også! Hilsen hun strenge :rolleyes: ❤️
Ja, håper han drøyer det til tidligst søndag ettermiddag nå :p Skal bruke helga på å baaare gire helt ned (hvis jeg klarer :bag:). Storebror er hos svigers, så jeg har bare meg selv å tenke på hele helga. For en sinnsyk tanke!! :hilarious:
 
Huff, håper virkelig at mini ikke kommer mens mannen er borte ❤️ har du litt hjelp med storebror de dagene?
Nei, jeg merker jeg er skikkelig redd for at noe skal skje i helga altså. Ingen god følelse :( Men ja, storebror er med svigers på hytta, så jeg får i alle fall slappa helt av. Såå rart å være helt alene hjemme :eek:
 
Ikke nøl med å bruke barnepleier og etter sykehus -ammehjelper om det dukker opp utfordringer :Heartred
Nei, det skal jeg absolutt gjøre ❤️ Fikk helt super hjelp på barsel sist, så håper det blir like god service denne gangen hvis det trengs. Sist var det nemlig veldig rolig på barsel, så jeg er litt spent på om det blir en annen opplevelse hvis det er litt mer action der nå enn da :p
 
Masse lykke til i sluttspurten! Jeg ser vi er like tunglærte begge to på å ta ting med ro! :hilarious: Kan love deg at livet etter fødsel er magisk- det er så sykt deilig å slippe de smertene! :smiley-bounce016
Nå må du bare la deg selv slappe heeelt av frem til festen starter :Heartbigred
Hahaha... Ja, vi to kan starte en klubb, tror jeg :hilarious: Man blir jo bare så LEI! Det skal bli helt himmelsk å få kroppen for seg selv igjen veldig snart! :D Jepp, nå skal jeg fortsette å holde fokus på avslapning, så håper jeg at jeg blir fit for fight til fødsel :D ❤️
 
Back
Topp