Enkefalos hopper i det igjen!

Å nå er det ikke lenge til han kommer :Heartblue
 
Gratulerer med 38 uker
 
Ååå dette har gått så foort!!! Det er så snart :D❤️❤️❤️
 
Herrefred! To uker igjen!! Og plutselig kan han komme før:wideyed: Nå raser virkelig tiden avgårde altså!❤️
 
Snart. Snart, snart!

Åhh, bittelitt misunnelig. Tenk å snart ha en bitte liten fersk baby. Et lite knøtt. Noe så fantastisk.

(men virkeligheten inntar meg. Jeg er godt fornøyd med at ungene blir større, at selv yngste går på do selv (men må ha hjelp til å tørke da) og føler meg trygg på at vi er ferdige. Vi blir eldre.)
Veeeldig snart! :eek: Og ja. Jeg forstår godt at man kan bli litt misunnelig. Men det er godt man da også kan snu følelsen og tenke at man er godt fornøyd med gjengen man har fått ❤️
 
Ååå dette har gått så foort!!! Det er så snart :D❤️❤️❤️
Ja, hjelpes, de siste ukene har jo bare flydd avsted?! Er det noen som har speeda opp tida? :knegg:
 
Herrefred! To uker igjen!! Og plutselig kan han komme før:wideyed: Nå raser virkelig tiden avgårde altså!❤️
To uker!! Ææ! Det er så sjukt, det :wideyed: Jeg bare gjentar og gjentar meg selv, tydeligvis :laughing002
 
Hurra for 38 uker :Heartblue Tenk nå er han snart her! :D
Ja, tenk det da?! Hvem hadde trodd at det faktisk skulle bli september på oss? Ikke jeg i alle fall :D
 
Selv i et «katastrofesvangerskap» fullt av farer og risiko har du klart å ruge helt til innenfor termin. Det er helt rått! Du er rå! :D
 
Selv i et «katastrofesvangerskap» fullt av farer og risiko har du klart å ruge helt til innenfor termin. Det er helt rått! Du er rå! :D
Åh, tusen takk ❤️ Det var vært en ellevill reise. Deilig at den nærmer seg slutten :D
 
Hvordan går det? Noe action enda? :D❤️
Hyggelig at du spør ❤️ Men nei, null action her altså. Synes egentlig det generelt er mindre modningsvondter nå enn det var for 3-4 uker siden også, så vi får nå se når han har tenkt seg ut da :p Jeg veksler mellom å synes det er helt greit at det drøyer, og å bli utålmodig og bare ville ha han ut. Det er så rart å gå sånn og bare vente..
 
Back
Topp