Enjo?

Hatai

Elsker forumet
Hei! I dag var jeg på et party for enjo produkter. Jeg har ikke hørt så mye om det før, men syns det høres helt supert ut!
Er det noen av dere som har slike produkter? Jeg kjøpte bare noen småsaker i dag, men tanken på å få et kjemikaliefritt hjem er jo deilig...Skal undersøke litt rundt om kring om folk er fornøyd...Og er de det tror jeg nok at jeg må handle inn litt enjoprodukter ja

Ser de har nettbutikk også.... Men konseptet er at moppene er så bra at man kan vaske huset med bare kaldt vann. Man trenger altså ikke bruke vaskemidler som er fulle av kjemikalier... :)
Og det er jo bra for de små å vokse opp i et hjem uten kjemikalier :)
http://www.enjo.net/#/no/velkommen-til-enjo

nja jo.. altså det er jo bra, det er også noe som heter norwex som går ut på det samme som enjo, jeg synes begge deler er bra, men må ærlig innrømme at jeg synes det blir renere med såpe. jeg har prøvd flere ganger med kalkfjerneren deres og rett klut og vann til å vaske f.eks dysj å det blir aldri helt rent så.. synes det er litt oppskrytt, overdrevet..

men det er vell smak og behag om hva folk synes.

synes også det er greit at det lukter litt rent( litt såpelukt faktisk:P) etter å ha hatt rengjøring:P det gjør det jo ikke med verken enjo eller norwex.
mikrofiber osv er ikke alltid det beste synes nå jeg..:P

Skjønner hva du mener med såpelukt, det er jo kjempedeilig å kjenne at det lukter "rent" :) Men som jeg fikk høre i dag, trenger det ikke bety at det er rent. Mye av såpe og slikt legger seg bare ned i porene i gulv etc....
Detta har jeg aldri tenkt på før, syns det hørtes fornuftig ut... Men som sagt, jeg har jo ikke prøvd :) Så tusen takk for din erfaring :)

Vet noen setter frem en kopp med grønnsåpe bare for å få litt lukt når de har vasket uten såpe... Har aldri prøvd de produktene, men mange skryter av de, tenker gulvene nok har det best uten såpe..

Hei. Jeg hadde enjoparty i går og har vært på et tidligere og synes det er helt fantastiske produkter. Kjøpte tidligere vaskemagnetene og har ikke brukt vaskepulver på ca et halvt år. Ja det er sant grønnsåpa legger seg som en film på gulvet så er støvet der ikke lenge etterpå. Grønnsåpe er støvsamler nr1. Bestilte baderomspakka i går og gleder meg til den kommer. Platetoppen har faktisk ikke vært reinere siden vi satte den inn.

Det høres brta ut! :) Jeg bestilte også baderomspakken i går

Også bestilte jeg støvhansken. Tenker å kjøpe mopper etterhvert, tenkte å være vertinne for et party og da kjøpe litt mer. Koster jo litt, så kan jo ikke kjøpe alt på en gang. Vaskemagnetene høres jo spennende ut...Men de får vente litt. Vi flytter inn i eget hus i juni, blir jo deilig å kunne ha nytt rengjøringsutstyr og et bedre hjem for barna

Jeg skal bruke enjo når vi har bygget huset vårt ferdig! Da skal jeg begynne fra skretch i det nye huset;-)
Jeg er veldig fornøyd med de små tingene jeg allerede har kjøpt. Men jeg hører det er et elsk/hat forhold blant alle jeg har hørt med. Noe elsker enjo...andre synest ikke det er bra i det hele tatt....

har enjo moppen og det som følger til, men bruker den med såpe emoticon 
Syntes ikke det ble rent uten såpe i det hele tatt da jeg vasket gulvene først bare med enjo så med såpe etterpå for å faktisk se om det stemte!! Er superfornøyd med moppen men syntes resten er litt lureri, tenker også på allt som liksom er farlig og som barna må beskyttes mot??? Det var ingen som beskyttet oss mot hverken vaskemiddel eller kremer da vi var små og glad er jeg for det!!! Allergi og astma kommer jo ofte  av at man beskytter mot allt så kroppen ikke blir vant til dette.. Jeg for min del bruker det jeg syntes lukter godt og funker bra så her er krystall grønnsåpe det beste
emoticon

Jeg skal også kjøpe mopper etterhvert for de koster jo litt. Har stort sett laminat over alt i huset og hvis det vaskes med grønnsåpe så ser det ikke reint ut og tar ikke lang tid før støvet legger seg. Blir ergelig når svigermor bruker grønnsåpe når hu hjelper meg men det hjelper ikke å si noe. Laminat skal jo knapt ha vann på seg og tror ikke det skal ha så mye såpe. En sparer jo masse penger, vasketimer og ikke minst miljøet bare på et år. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd

Back
Topp