enjo produkter

*Aulile*

Glad i forumet
dere som bruker enjo produkter... hva er  favoritten og et "must"?

Jeg liker
vindusvasken
moppesystemet til dels
kjøkkenklutene og så absolutt kjøkkenhåndkleet
baderomshansken
brillepussefille(pose)
universalklutene

hm.. har det meste.. ikke like flink til å bruke alt gitt.. er veldig glad i en del av produktene men i tvil om jeg hadde brukt så mye penger på å kjøpe alt på nytt..

Oppskrytt og dyrt!

Støvvotten!!

hvorfor syns du det?

jeg vurderer å kjøpe :)

Jeg er veldig fornøyd med enjo, men nå er jo jeg forhandler og jobber med det også.. jeg bruker bare enjo hjemme og sønnen min med autopisk eksem har fått det mye bedre.. så er det masse penger spart i lengden og jeg slipper drasse på pose etter pose med hjem med kjemikalier

foretrekker norvex sine produkter, og anbefaler dem!!!!

Jeg hadde masse Enjo produkter i hus.
Forskjellige gulvvask mopper, litt dill til kjøkkenet, og komplett til bad.

Eneste jeg brukte var støvmoppen, jeg prøvde virkelig og bruke de andre produkta, men det ble feil for meg.

Så støvmoppen ble det eneste jeg brukte, den brukte jeg daglig.

Så kjøpte jeg meg ergorapido støvsuger, og da slutta jeg med støvmoppen og :p

Solgte alle produkta mine, beholdt kun pumpeflaska :p

Har det meste av Enjo sine produkter. Bare brukt dem til husvask de siste 10 årene. Fantastiske produkter. Sist innkjøpt er vaskemagneter som brukes i vaskemaskinen. Trenger ikke vaskepulver der heller nå. Anbefales på det sterkeste og ville aldri vært Enjo foruten.

Bonia skrev:
Oppskrytt og dyrt!

Sign.
Jeg har vinusvasker og moppesystem, bruker bare støvmoppen. Jeg hadde aldri brukt så mye penger på Enjo igjen, jeg synes moppen er for stor å altfor firkantet.

Har det ikke hjemme, men har vurdert å kjøpe. Har erfaring med det fra jeg tok ernæring, helse og miljø på universietet i fjor, og har ikke brukt oppvaskkosten og såpe der siden, så skal jeg kjøpe fra enjo blir det garantert kjøkkenklutene og kjøkkenhåndkleet!! 
Det er jo dyrt når man først kjøper, men så har man det jo i evigheter 

Rødtoppen Hissig skrev:
Har det ikke hjemme, men har vurdert å kjøpe. Har erfaring med det fra jeg tok ernæring, helse og miljø på universietet i fjor, og har ikke brukt oppvaskkosten og såpe der siden, så skal jeg kjøpe fra enjo blir det garantert kjøkkenklutene og kjøkkenhåndkleet!! 
Det er jo dyrt når man først kjøper, men så har man det jo i evigheter 

sant det at det koster litt, men det sparer man fort inn igjen :) bruker kun enjo hjemme og er superfornøyd :) kjøkkenklutene anbefaller jeg.. google på you tube på enjo clean the world så ser du litt av hva kjøkken klutene kan..

Back
Topp