Enighet om navn

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Hvordan kom du og barnefar frem til navnet barnet skulle ha? Var dere helt enige hele tiden? Vist dere var uenige hvordan ble dere tilslutt enig?

Både han og jeg kom med en del forslag som ble avvist av den andre før vi fant et navn vi begge likte. Så fort vi fant et begge syns var fint, så gikk vi for det :) Det føltes riktig med en gang vi sa det høyt og vurderte ikke andre navn etterpå.
Bestemte oss et par dager etter OUL

Både han og jeg kom med en del forslag som ble avvist av den andre før vi fant et navn vi begge likte. Så fort vi fant et begge syns var fint, så gikk vi for det :) Det føltes riktig med en gang vi sa det høyt og vurderte ikke andre navn etterpå.
Bestemte oss et par dager etter OUL

Mye det samme her [emoji1312]bortsett fra av vi var litt mer frem og tilbake etter det egentlig var bestemt på en måte [emoji85] skummelt å bestemme seg 100%, så selv om vi på en måte hadde gjort det var vi åpne for andre navn helt til etter fødsel. Endret ikke på dem da.

Vi har ikke diskutert navn enda, siden det er noen uker til Oul. Men det ble pratet litt om navn da vi var med min familie i går, og da fikk jeg i alle fall bekreftet at ett av mine alternativ til jente var helt uaktuelt for hans del. Og så tidlig synes jeg det er greit... det blir jo en diskusjon frem og tilbake til man kommer på et navn begge liker.

Back
Topp