Enige om navn?

Mamma13-15-20

Glad i forumet
Stjerneskuddene 2024
Her i hus sliter vi å bli enige. Jentenavnet var bestemt, men nå komme det en gutt.
Har du noen forslag?
 
Her i hus sliter vi å bli enige. Jentenavnet var bestemt, men nå komme det en gutt.
Har du noen forslag?
Vi har akkurat samme problem, hadde jentenavnet klart men så er det gutt :hilarious: Syntes guttenavn er mye vanskeligere av en eller annen grunn. Så lite hjelp å gi dessverre,kan bare si at vi sitter i samme båt. Tar gjerne i mot forslag her også :p
 
Vi har omvendt problem, guttenavn var spikra og enkelt å komme frem til men nå blir det jente og sliter litt med å komme på fine navn :hilarious:
 
Vi har ingen navn enda! Mannen er fra ett annet land/kultur så vi vil ha navn som er internasjonalt og passer like godt i hans hjemland som her.
 
Vi hadde namnet klart for jente, jeg bestemte det i 2015 så det va avklart. Om det blir gutt ja! Mange dikusjoner senere så ha vi vell landet noe, men mye tid igjen til å ombestemme seg!
 
Jentenavnet er klart, men ikke helt enige om guttenavn. Spent på om baby ligger slik at vi får sett kjønn på oul
 
Vi har både et jentenavn og et guttenavn klart:Heartpink:Heartblue Tror det blir litt vanskeligere å finne navn til neste baby om det blir samme kjønn:smiley-ashamed004
 
Vi har ikke snakka om det. Minste fikk ikke navn før han va 2,5mnd, dagen for navnefesten hans :hilarious: Så jeg tenker vi har god tid:cool:
 
Sist hadde vi en liten liste klart før fødsel og så så vi hva som passet til han etter fødsel. Det ble faktisk ett navn som ikke var toppen av listen vår, for favoritten passet rett og slett ikke til han :hilarious:
 
:hilarious:Vi er ikke enige, guttenavn synes jeg er mye enklere enn jentenavn. Har ei mye større liste nå enn for noen uker siden, håpløst. Plutselig var han uenig om Hailey eller Ember :hilarious: Meen, vi får se når hun kommer ut, om det er ei jente da. Kan jo aldri være sikker på det heller
 
Jeg tenker på å sette meg ned og lese noen av de gamle norske sagaene for å få navneinspirasjon om vi er usikre. Er den typen navn vi har på barna vi har fra før, og jeg syns de er fine.
 
Skal ha barn alene, jeg har foreløpig et favorittguttenavn. Så får jeg se om jeg ombestemmer meg når gutten blir født, hørt mange ikke føler navnet passer når barnet først blir født.
 
Skal ha barn alene, jeg har foreløpig et favorittguttenavn. Så får jeg se om jeg ombestemmer meg når gutten blir født, hørt mange ikke føler navnet passer når barnet først blir født.
Planlagt alene eller far som ikke er i bilde?
 
Skal ha barn alene, jeg har foreløpig et favorittguttenavn. Så får jeg se om jeg ombestemmer meg når gutten blir født, hørt mange ikke føler navnet passer når barnet først blir født.
Jeg og samboer tenker det samme om vår jente. Holder mulighetene åpne per nå, men har egentlig en klar favoritt helt fra starten. Så får vi se om det passer til mennesket vi møter i januar :hilarious:
 
Back
Topp