Her i hus sliter vi å bli enige. Jentenavnet var bestemt, men nå komme det en gutt.
Har du noen forslag?
Har du noen forslag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har akkurat samme problem, hadde jentenavnet klart men så er det gutt Syntes guttenavn er mye vanskeligere av en eller annen grunn. Så lite hjelp å gi dessverre,kan bare si at vi sitter i samme båt. Tar gjerne i mot forslag her ogsåHer i hus sliter vi å bli enige. Jentenavnet var bestemt, men nå komme det en gutt.
Har du noen forslag?
Guttenavn e kjempevanskelig…Vi har akkurat samme problem, hadde jentenavnet klart men så er det gutt Syntes guttenavn er mye vanskeligere av en eller annen grunn. Så lite hjelp å gi dessverre,kan bare si at vi sitter i samme båt. Tar gjerne i mot forslag her også
Vi hadde Leah, Hedda, Othilie, Ida, Olivia, Emilie, Elvira, Isabella.Vi har omvendt problem, guttenavn var spikra og enkelt å komme frem til men nå blir det jente og sliter litt med å komme på fine navn
Planlagt alene eller far som ikke er i bilde?Skal ha barn alene, jeg har foreløpig et favorittguttenavn. Så får jeg se om jeg ombestemmer meg når gutten blir født, hørt mange ikke føler navnet passer når barnet først blir født.
Jeg og samboer tenker det samme om vår jente. Holder mulighetene åpne per nå, men har egentlig en klar favoritt helt fra starten. Så får vi se om det passer til mennesket vi møter i januarSkal ha barn alene, jeg har foreløpig et favorittguttenavn. Så får jeg se om jeg ombestemmer meg når gutten blir født, hørt mange ikke føler navnet passer når barnet først blir født.
Planlagt alene, brukte donor.Planlagt alene eller far som ikke er i bilde?
Spennende! Stå påPlanlagt alene, brukte donor.
Tusen takk Har god støtte fra familie og venner så dette skal gå braSpennende! Stå på
Det har jeg full tro på! Tenker at de som velger å få barn "alene" virkelig har tenkt gjennom ting og er motivert for å være en god forelder.Tusen takk Har god støtte fra familie og venner så dette skal gå bra