Enige foreldre?

FjärilMamma

Betatt av forumet
Hei alle sammen!

De siste dagene har jeg sett på et tema, på en snap-kanal som jeg følger. Og jeg har prøvd å tenke litt på det, uten å finne de rette "spørsmålene". Temaet på denne snappen er "Sammen som foreldre".
Hun ene som snappet en dag hadde fylt ut et "skjema" med ting. (Se bildene)

Er det noen som har tips til hva vi som foreldre kan sette inn i et sånn skjema?
Hvilke spørsmål/konflikter vi burde tenke på?

Håper dere forstår sånn noenlunde hva jeg vil frem til. Tror lyset er på men ingen hjemme idag :hungover:

Vedlegg

• Screenshot_20200425_150241.jpg
    Screenshot_20200425_150241.jpg
    30,4 KB · Visninger: 67
  • Screenshot_20200425_150225.jpg
    Screenshot_20200425_150225.jpg
    28,7 KB · Visninger: 68
  • Screenshot_20200425_150209.jpg
    Screenshot_20200425_150209.jpg
    28,7 KB · Visninger: 67
Det du spør om er rett og slett hvilke tema/spørsmål som kan bli betente etterhvert som du og partneren din skal oppdra dette barnet? Skjønner i så fall hvorfor du spør. Her er vi oppdratt helt annerledes, og det merket vi bar enår vi skulle oppdra vår første hund sammen :p Så unge.. det blir spennende :hilarious:

Det du spør om er rett og slett hvilke tema/spørsmål som kan bli betente etterhvert som du og partneren din skal oppdra dette barnet? Skjønner i så fall hvorfor du spør. Her er vi oppdratt helt annerledes, og det merket vi bar enår vi skulle oppdra vår første hund sammen :p Så unge.. det blir spennende :hilarious:
Ja! Der har du det! ;)

Samsoving kan bli et issue for mange. Å være konsekvent er noe vi sliter med å være enig om, mannen min sier mye uten å gjennomføre, mens jeg er mer på gjennomslagskraft å sier jeg noe så mener jeg det

Og når en av foreldrene har sagt nei, så betyr det nei Det er ofte en diskusjonssak.

Være enige om å Backe hverandre opp i sånne situasjoner.

Back
Topp