enig /uenig

poca og krapylene

Elsker forumet
vil egentlig bare vite en ting..

hva legger dere i et diskusjons forum ?

føler dere at man kan diskutere hva man vil her inne??

Nei det synes jeg ikke. Og alle ord må velges nøye, for den minste misstolking, kan føre til at du blir stemplet som både det ene og det andre.

moderator:

visst er dette et babyforum ,men her inne heter det generel diskusjon. ikke generell BABY diskusjon.

vi må da få lov å ha diskusjoner om andre ting også....syns det hele har gått ganske langt nå...

noen får slenge dritt opp og ned i mente ,men andre (som meg selv) sier en litt halvskeiv bemerkning ,og hele sulamitten blir slettet.....skjønner det bare ikke jeg.

ORIGINAL: Lois Lane

Nei det synes jeg ikke. Og alle ord må velges nøye, for den minste misstolking, kan føre til at du blir stemplet som både det ene og det andre.

signerer

Nei en kan ikke diskutere alt her inne. Men vist alle kranglefantene er opptatt med noen som har mer enn 1 nick eller historier som ikke henger sammen så går det faktisk an å ha en saklig diskusjon om andre ting[;)]

Men vi er veldig flinke til å gå på person, kalle kvar andre dumme fordi vi ikke alle mener, tror eller gjør ting på samme måte. Selv skjønner jeg ikke at det skulle være så vanskelig å ikke angripe først. Har full forståelse for de som blir angrepet at de vil forsvare seg, men det finnes finere måter å gjøre det på også.[8|]

Syns sitatet mitt av Albert Eisntein i signaturen min er noe alle på bv bør tenke litt mer over.[;)]

klart man kan diskutere, men i det siste har det tatt litt vel av med drittslenging synes jeg[&o]

Back
Topp