Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kal-El
Sex er et genetisk grunnleggende behov på linje med inntak av føde, nærkontakt, selvbekreftelse m.m.
Å be noen om å investere livet sitt i deg, og samtidig nekte dem noen av disse grunnleggende behovene er undertrykkende mener jeg.
I den forstand ville jeg aldri funnet meg i å ikke få sex, med mindre en sykdom/skade hos partner ville gjort det praktisk umulig. Hadde min livspartner av egen vilje nektet å ha sex med meg over så lang tid at det hadde blitt "malen" for forholdet og dermed nektet meg et grunnleggende behov hvis jeg samtidig skulle vært trofast, så ville jeg gått fra min livspartner og funnet en ny en.
ORIGINAL: GutteBabyMars09
Nei, det er jeg ikke enig i.
Jeg vil ikke ha sex med noen andre enn sambo[:)]
ORIGINAL: GutteBabyMars09
Nei, det er jeg ikke enig i.
Jeg vil ikke ha sex med noen andre enn sambo[:)]
ORIGINAL: RedElf
Sex er et genetisk grunnleggende behov på linje med inntak av føde, nærkontakt, selvbekreftelse m.m.
Å be noen om å investere livet sitt i deg, og samtidig nekte dem noen av disse grunnleggende behovene er undertrykkende mener jeg.
I den forstand ville jeg aldri funnet meg i å ikke få sex, med mindre en sykdom/skade hos partner ville gjort det praktisk umulig. Hadde min livspartner av egen vilje nektet å ha sex med meg over så lang tid at det hadde blitt "malen" for forholdet og dermed nektet meg et grunnleggende behov hvis jeg samtidig skulle vært trofast, så ville jeg gått fra min livspartner og funnet en ny en.
Jeg blir litt nysgjerrige og litt provosert... Hva inkluderes her i sykdom og skade?
For meg en livssituasjon en av de tingene som gjør at sexlivet dabber av i perioder.
Jeg vil nødig kalle det for sykdom eller skade.
ORIGINAL: solstråla
jeg er uenig....
så lenge sex ikke nektes for å "straffe" eller for morroskyld, da...
og kal-el: glad du ikke er min partner!!
finnes mange midlertidige livssituasjoner hvor sex blir umulig eller veldig nedprioritert over lengre perioder...
vært der selv...