Engstlig igjen

LibeH

Elsker forumet
Etter jeg kjente denne lille fiskebevegelsen i magen på fredag, har jeg kjent den flere ganger i etterkant, derfor bestemte jeg meg for å prøve angel sounds min i dag igjen, men det skulle jeg aldrig ha gjort. Fant ingen hjerte lyd......
Nå kjenner jeg tankene komme med alle slags negative grunner, og jeg blir gal, gal av å være så engstlig igjen.
Jeg oppfordrer alle som ikke har kjøpt en slik angel sounds om å IKKE kjøpe seg en, enn blir jo hysterisk og smårar av den, i stede for å finne tryghet og glede av den.

Men er det mulig at kjenne bevelgelse men likevel ikke finne noe hjertelyd????
Eller kan noe ha gått galt med spiren vår?

D e bare å ta d helt me ro :)
grun t at du ikke høre hjertelyden e kanshe at den lille ligg litt rart. sånn at d itj e så lett å hør lyden.
da legen leita t mæ så mått ho trykk apparate langt nee så tru du må vær litt hard hent for å treff på.
så e itj bestandig du træng å hør den.
da legen fant den t mæ så hørt æ d ikke, men sambo hørt d :P

jeg har en angel sound fra jeg gikk m vesla i magen og jeg fikk ikke hort hjertelyden en eneste gang i svangerskapet.. de er skikkelig daarlig,bortkasta penger rett og slett.. men men

alt er nok i den skjonneste orden skal du se.. trenger ikke aa bekymre deg [:)]

Ja det må jo stå te liv, for når æ no satt og svart på et annet innlegg her, så kjent æ fiskebevegelsen igjen [:(]
Ååååå æ blir så gal av mæ sjøl.......

Blir bare så redd, denne lille engelen har vært ønsket i så mange år

Takk jenter, jeg tror jeg velger å legge bort hele A.S. jeg, den gir jo bare bekymring og hvertfall ikke glede.
Men takk, ble beroliget av forklaringene og trøsten deres.

Hei. Jeg ble også skikkelig nervøs i forrige uke da jeg skulle prøve den. fant den kjempelett gangen før og regna med å finne den lett nå også. leita og leita, og heldigvis fant jeg den til slutt men den var veldig langt ned. trodde ikke den var så langt ned. en venninne av meg snakket med legen om dette, da hun også har angel sound, og da sa legen til henne at det var positivt når det var vanskelig å finne hjertelyden da dette var et tegn på at ungen var aktiv.

Jeg har heller ikke funnet noe hjertelyd, med angelsounden min.. Lette senest igår, men uten hell. Så du er ikke alene[:)] Men som de andre her sier, så er nok alt i skjønneste orden.

Når jordmor lyttet på meg i uke 15, sa hun at det var ofte vanskelig å treffe babyen, fordi den er så liten enda. I tillegg flytter den jo masse på seg også, siden den har god plass enda, så jeg ville ikke vært bekymret hvis jeg var deg! [:)]

du må stole på den lille gullfiskbevegelsen tenker jeg[;)] det er den lille sin måte å bekrefte at den er tilstede. Det vil varier hvorvidt du kjenner den enda pga det er tidlig i svangerskapet, men snart vil du få en bekreftelse hver dag fra den lille[:D]

Back
Topp