Engstelig

Lisee

Elsker forumet
Eskil har blitt så engstelig den siste tiden... Skal bare være med mamman eller pappan sin. Han kan godt smile til andre, men så fort de tar han opp begynner han å skrike. Det er så utrolig slitsomt. [&:] Alle vil jo bære på disse små også da.
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg. Skal jeg la andre ta han og la han skrike litt? Eller skal jeg la han henge på mamman  og pappan sin og håpe at det går over snart? Hva tror dere?

Thea er også litt sånn til tider! Har merket at det hjelper hvis hun sitter på fanget mitt også blir "kjent" med den "nye" personen. Sånn liksom for å se at hun/han ikke er "farlig". Også går det greit om da den personen holder henne!

Har lest et eller annet sted om at de kan komme i sånn periode nå... at det er liksom det trygge (mamma eller pappa) som gjelder!

Jeg har også merka at hun er litt sånn når hun er sammen med pappa'n sin, da blir hun sutrete. Men hvis han setter seg så hun ser meg; da er alt greit!

Merkelig er disse små!
Jeg ville ikke latt han skrike nei... jeg klarer ihvertfall ikke det med Thea.....

ORIGINAL: Jordbæret

Merkelig er disse små!
Jeg ville ikke latt han skrike nei... jeg klarer ihvertfall ikke det med Thea.....

Ikke jeg heller..... Tar han bestandig selv når det skjer. Men jeg vet ikke om jeg gjør han til enda værre mammadalt da.  Men det kan jo ikke være godt å bli redd, så da må det da være best å få trøst av mamman sin, tenker jeg...

Elisabeth er begynt litt sånn ho også. Spesielt viss vedkommande bruker caps.... uff, då blir ho skikkelig skeptisk og redd! Til og med når faren brukar caps så blir ho redd. Men det går bra så lenge ho får sitte på armen til mamma....

Talina er også blitt litt skeptisk...[>:]

Furteleppa kom fram da hun ikke hadde sett bestemora si på en ukes tid!..men hun begynte ikke å gråte da[:)]
...så det er ikke så mye som skal til før de vil være hos mamma'n sin(til nød pappa'n sin)

Back
Topp