Engstelig!

Musti

Andre møte med forumet
Himmelbarn
Jeg er sååå engstelig!

Etter et år med spontanabort og senabort i uke 20, var vi klare for å prøve igjen, og "heldig" som jeg er, klaffet det på første forsøket. Men nå er jeg redd for at vi ikke får beholde spiren, jeg har veldig mye vondt i korsrygg og livmor, og sist gang jeg hadde sånne smerte endte det i spontanabort.
Noen som har gode erfaringer med mye smerte i starten av graviditeten, som kan roe meg litt ned?

Jeg er sååå engstelig!

Etter et år med spontanabort og senabort i uke 20, var vi klare for å prøve igjen, og "heldig" som jeg er, klaffet det på første forsøket. Men nå er jeg redd for at vi ikke får beholde spiren, jeg har veldig mye vondt i korsrygg og livmor, og sist gang jeg hadde sånne smerte endte det i spontanabort.
Noen som har gode erfaringer med mye smerte i starten av graviditeten, som kan roe meg litt ned?

Jeg har hatt mye smerter alle gangene, det er veldig normalt:Heartred lykke til, håper spiren holder hele veien denne gangen:Heartred

Jeg er sååå engstelig!

Jeg hadde voldsomme menssmerter fra ca 5+0 til 8+0. Blødde så ganske mye 7+0 og trodde jeg mistet, men UL viste at det kun var et hematom som hadde tømt seg, og gynekologen forklarte de sterke smertene med at blod irriterer livmoren og at det er derfor man gjerne får menssmerter når man har hematomer.

Så det er absolutt håp med både skikkelige smerter og blødning. Jeg er nå 10+6 og alt så perfekt ut sist UL 9+6.

Back
Topp