Engstelig

Hera17

Elsker forumet
Aprillykke 2017
❤ Aprilbarna19 ❤
Hei dere. Jeg lurte på om noen av dere med to tette barn kan roe meg ned litt/ fortelle om hvordan det er?

Jeg er kjempeglad for å være gravid igjen, men det var jo ikke planlagt og timingen er ganske dårlig. Vi har en nydelig jente på 16 mnd som blir 2 i april når neste kommer. Jeg er selvstendig næringsdrivende og har en fleksibel, men veldig krevende jobb. Og samboeren er midt i en spesialistutdanning som gjør at han jobber veldig mye kveld, helg og natt. Jeg var så mye alene med nr 1 pga dette at jeg nesten ikke orket tanken på flere barn [emoji22] og nå har jeg vært alene med henne i en uke fordi han er på kurs i USA. Jeg har vært syk og ligget rett ut hele helgen, og skjønner ikke hvordan det skal gå å være så mye alene med to. Jeg vet at jeg stresser ekstra mye med dette nå siden jeg er syk og dårlig og har vært alene en stund. Og jeg vet at det er mange som er alene med barna sine som klarer seg helt utmerket! Så jeg vil vel kanskje bare ha litt oppmuntrende ord her jeg ligger og synes synd på meg selv i stedet for å glede meg over den fantastiske nyheten, og så heldig jeg er som er gravid igjen! [emoji173]️

Først vil jeg bare si at dette tenker jeg du klarer helt fint [emoji5]
Min nr to er litt eldre enn din (20 mnd). Og jeg er også mye alene i tillegg til at jeg jobber 3 delt turnus i 100 % så det er en evig kabal som skal løses. Vi hadde planlagt nr 3 om ett par år for da blir jeg mindre alene, men her står jeg da, gravid igjen! Stresser litt selv men når man kommer til situasjonen så tenker jeg at man skal nok klare det fint [emoji173]️ skal også sies at jeg starter i ny jobb i morgen (så hurra for det, ikke veldig strategisk), Hehehe [emoji5]

Først vil jeg bare si at dette tenker jeg du klarer helt fint [emoji5]
Min nr to er litt eldre enn din (20 mnd). Og jeg er også mye alene i tillegg til at jeg jobber 3 delt turnus i 100 % så det er en evig kabal som skal løses. Vi hadde planlagt nr 3 om ett par år for da blir jeg mindre alene, men her står jeg da, gravid igjen! Stresser litt selv men når man kommer til situasjonen så tenker jeg at man skal nok klare det fint [emoji173]️ skal også sies at jeg starter i ny jobb i morgen (så hurra for det, ikke veldig strategisk), Hehehe [emoji5]

Takk! Akkurat det jeg trengte å høre [emoji173]️[emoji1]

Mellom mine to er det akkurat to år. Perfekt aldersforskjell, de er 5 og 3 og er verdens beste venner! Vært alene med dem hele veien. Dette klarer du kjempe bra, det er jeg sikker på! Hormonene er jo ikke akkurat til hjelp, når man tenker mye, og er syk i tillegg. Du har lov å syntes synd på deg selv :hilarious:

Jeg har to tette og elsker det. De er så gode venner.
Synes det tyngste var siste innspurt i graviditeten. Sammenlignet med det ble det easy peasy med to tette. Travleste tiden var når de var 1 og snart 3 år. Hektisk alder på begge men ikke samme interesser enda. I tillegg hadde mannen reisejobb så var alene med de to uker i slengen. Følte faktisk det på mange måter var mer slitsomt å ha en liten en to. Hadde mye mer tid til å "ofte" meg over alt som ikke gikk etter planen da. Gled deg :)

Mellom mine to er det akkurat to år. Perfekt aldersforskjell, de er 5 og 3 og er verdens beste venner! Vært alene med dem hele veien. Dette klarer du kjempe bra, det er jeg sikker på! Hormonene er jo ikke akkurat til hjelp, når man tenker mye, og er syk i tillegg. Du har lov å syntes synd på deg selv :hilarious:

Takk!! [emoji173]️ så godt å høre [emoji7]

Jeg har to tette og elsker det. De er så gode venner.
Synes det tyngste var siste innspurt i graviditeten. Sammenlignet med det ble det easy peasy med to tette. Travleste tiden var når de var 1 og snart 3 år. Hektisk alder på begge men ikke samme interesser enda. I tillegg hadde mannen reisejobb så var alene med de to uker i slengen. Følte faktisk det på mange måter var mer slitsomt å ha en liten en to. Hadde mye mer tid til å "ofte" meg over alt som ikke gikk etter planen da. Gled deg :)

Takk! [emoji7]

Back
Topp