Engstelig

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Å, ingen fortalte om alle disse tankene og frustrasjonene.
Lille har begynt å sove mer og mer den siste uken - ja,søvn avler søvn, og de skal sove mye.
Men jeg føler at noe ikke stemmer.
Før spiste hun i ett kvarter hver 3 time, nå spiser hun i 5 minutter hver 3 time.
Hun sover ekstremt mye. Vi snakker fra 20.00 til 11.00 (våken fra 3 til 6 timer for å spise) sover fra 12.00 til 13.00, og så kanskje fra 14.00 til 16.30, spise,sove til 19.00, våken en time for å sove igjen til natta.

Jeg er redd hun får i seg for lite mat, og derfor er slapp siden hun plutselig bare spiser i fem min.
Så nå prøvde jeg å pumpe på det brystet hun ikke har spist på på 3 timer, (før fikk jeg ut minst 100ml til hver pumping), nå fikk jeg ut 5-10ml.
Er redd jeg "mister" melken - hvorfor gjør man det evt?

Tenkte meg til helsestasjon i morgen for å veie henne, og snakke, men det hjelper ikke på engstelsen jeg kjenner på nå :(

Jeg er ingen ekspert, men kjenner meg igjen.. Men det går veldig opp og ned, og plutselig er ting helt "normale" igjen :) prøv og slapp av til du kommer på helsestasjonen imorgen. Jeg er sikker på at det ordner seg, samtidig som jeg skjønner du er engstelig.

Klem :D

Skjønner at du er engstelig.. men nå når de blir litt større, så spiser de fortere, er lenger våken av gangen og sover da mer av gangen.. kan jo hende hun bare kommer inn i en mer soverutine? Dra til hs og snakk med dem ja, så får du hvertfall noe form for bekreftelse ;)

☆★hilsen meg★☆

Dette hørtes ut som min baby, men jeg skjønner at du er bekymret. Det kan jo hjelpe å dra på hs å bare få bekreftet at ting er som det skal. Håper du har en flink og forståelsesfull helsesøster.

Lulilu

Back
Topp