Engstelig....

x1xsnoopi

Andre møte med forumet
Hallo. var gravid i uke 9 da jeg fikk en innfeksjon i ene eggstokken. ble innlakt på sykehuset å måtte legges i narkose for at de skulle finne ut hva som feilte meg... ble ikke bra da jeg ble utskrevet, å spontan aborterte like etter på. Det jeg lurer på er om noen har hatt innfeksjon i eggstokken (E) og blidd gravid igjen?? Legen sier jeg har 50% sjangse for å bli gravid igjen men jeg vet ikke helt hva jeg skal tru på??? Ønsker selfølgelig å bli gravid så snart som mulig igjen!!!! Sørger selfølgelig over at jeg mistet den lille men sorgen ble om mulig enda større av å høre på legen.. Men vet nå legene egentlig alt?? Vil ikke tru at jeg kanskje ikke blir gravid igjen.. Blir UTRULIG gla for svar om noen vet noe om dette.. Klem.

desverre har ikkje hatt infeksjon men har måtta fjærna en eggståkk å som du ser så e æ gravid. (sku ikkje kunne d sia dein andre liksom sku være tætt)

Det var fryktelig leit at du aborterte. Tror nok at det går bra å bli gravid igjenn. Jeg kjenner flere som har blitt gravid med bare en eggstokk. En venninne av meg har fått to barn etter hun hadde infeksjon på begge eggstokkene [:D] Hun fikk vite at hun ikke kunne få barn.

Tror legene sitter for mye med nesa nede i forsknings raporter og ikke får med seg hva som egentlig skjer....

Lykke til.[:D]

Back
Topp