engstelig for kjæresten sin?

malrodien

Gift med forumet
er så utrolig redd for at noe skal skje med samboeren, at jeg ikke får sove om natta noen dager. sitter å gruer meg til at han skal på jobb eller til at han skal ut å kjøre (om bare så til butikken) er så utrolig redd for at han skal dø fra meg.

er det flere som har det sån nå? kan det være hormonene som tenker?

Jeg har det ikke slik... har ikke hørt om andre som har det slik heller

Jeg har det heller ikke slik, litt slitsomt da at du skal bekymre deg for det...men det er nok hormonene i kroppen som løper løpsk hos deg.
Her er det bare og tenke positvie tanker, slik at det slipper snart...)
[:D] 

merkelige greier, men jeg er så utrolig glad i han. han gjør liksom allt for at jeg skal ha det bra. jobber, hjelper til i huset, fikser ting og tilbringer helgene sammen med meg slik at vi kan kose oss med film el lignende. er kansje litt for glad i han. vært sammen i 2 år å jeg er like forelsket om ikke mer nå[:)]

ORIGINAL: tesa

Jeg er har nok noen av de samme tendensene. Men det er mer naar han skal paa byen. Det er jo saa mye som skjer ute paa Lördagskveldene...

ja det å. han skal på noe som heter selbufestivalen i juni! i fjor døde ei veninne av veninna mi der. hva om noe skulle skje i år også!!

Skjønner litt hva du mener! Jeg bekymrer meg litt for han, og er livredd for at han skal bli skada liksom.. Tror nok det er litt ekstra pga hormonene akkurat nå, men det er fordi jeg er så ubeskrivelig glad i han, og det verste er jo når de vi er glad i forsvinner eller blir hardt skada..!!
Og min og er så snill som dagen er lang.. Han er kanskje LITT slapp i husabreidavdelingen, men han hjelper hvis jeg ber om det.. [:D]
Tenker ikke MYE på det, men det popper opp i hodet innimellom ja..

Forstår hva du mener. Merker at jeg ikke helt liker når han skal kjøre på landeveien eller noe sånn uten meg. Redd for at det skal skje han noe.Vi skal jo ha baby snart vil jo ikke at det skal skje noe med samboeren da,vi har vært sammen 6 år,merker at vi er meget knyttet til hverandre.Merker det ikke så godt når vi er sammen,men dersom vi er borte fra hverandre noen dager.God følelse.Sier alltid kjør forsiktig og ha en fin dag når han kommer for å gi meg hadekyss om morran.Snart kommer babyen og samboeren skal være med på fødeselen,har vært med på alle kontroller under svangerskapet også.Skal bo på barselhotellet sammen med meg og babyen når den kommer.Gleder meg til å være en familie nu i sommer,spennende.[:)]

Back
Topp