Bruker736c_h
Første møte med forumet
Hei jeg har termin om 3 uker, venter en liten jente. Dette blir vårt 2 barn, har en flott gutt på 3 1/2 år fra før. Svangerskapet har vært helt greit, men med mer plager enn sist, lavt blodtrykk, bekkenløsning og litt andre plager, men helt greit. Det som er , er at jeg har hele tiden følt at noe ikke stemmer med jenta i magen at noe er galt.... Følelsen er der hele tiden.. Jeg har ligget godt under normalen, hvis det er noe som kan kalles normalt, på symfysemål, på det hvite området..men det er vekst fra gang til gang, følger min kurve sier legen. Har hatt 3 ultralyder, og fått beskjed hver gang at babyen er frisk og rask, men følelsen og tanken er der fortsatt... Jeg blir stressa på det, og spesielt nå som fødsel nærmer seg... Jeg har det man kaller et risikosvangerskap pga blodsykdom, så det blir alltid mye extra styr, og en fødsel uten smertelindring, men med mye medisiner, og det gjør også tanken bare mer skremmende... Jeg gruer meg veldig denne gangen, og kjenner ingen glede med å bli ferdig... Gruer meg for at følelsen min stemmer, at j skal få den beskjeden om at noe ikke stemmer med jenta vår.... Vet ikke helt hvem j skal snakke med dette om, har forsøkt med fastlege, men får beskjed om at så lenge ul er fine, ingenting å bekymre seg over. Samme med venner. det er mulig det er helt riktig, men jeg er et vrak på innsiden...,., og ønsker jo å føle en viss glede over det som snart skal skje.. Dette er jo siste gang.... Huff, dette ble veldig mye. Mvh bekymret